Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

smileys-plane-910020.gif

Det är to-to-to-toppen.

En äkta heliumkopeter. Inte illa!

Postat

En liten bara. Lagom stor för att man ska hinna med den och slippa dåligt samvete. Lagom stor så man kan grilla på sommaren, fika, sitta och sola.

Brorsan i skogen har 10000 kvm viltväxande skogstomt. Går det också...

Jag har en uteplats på några kvadratmeter, men fina dagar blir det så jäkla varmt.

Postat

Morn.

Här kan ni testa er på orddelen på högskoleprovet. Jag hade 18 rätt.

http://www.expressen.se/nyheter/kan-du-alla-ord-pa-hogskoleprovet/

Morrn morrn igen.

Frugan vaktade provet på Katedralskolam i Lund. Väldigt många som gjorde det, där i alla fall. Rekordmånga rentav. Få se hur det vat i landet som helhet.

Själv har jag aldrig gjort det. Har inte behövt...

Postat (redigerat)

Trodde först att detta var ett väldigt osmakligt aprilskämt...

Så otroligt sorgligt RIP. 🙁

Ja det känns tomt. Verkligen tomt.

Sedan är jag less att läsa den här klyschrubriken när en kändis dött: "Så dog... Vännerna berättar."

Och så.ska de döda kulturpersonligheterna beskrivas som giganter. Senast var det Torgny Lindgren.

Redigerat av Algotezza
Postat

Om man köper en fullutrustad bil, följer det med en spypåse, Antabus och en ask Läkerol då?

Eller en sån här kanske. En kompis var tvungen att ha en sån. Det var en märklig historia.

alkolas_drager_01.jpg?itok=DfCKYR-Q

Postat

Jaha, Kväll igen. Blir så ibland. Var dag typ.

Skiftande väder idag. Skiftande jobb. Lite trädgårdsjobb. Lite dammsugning. Lite rättning.

Kollat Elementary på Netflix. Gillas.

graphics-sunday-102916.gif

Mastrar! 😑

Mixen klar! 😄

Play it again, Slej!

Postat

Berätta! 🙂

Man var inte bara tvungen att blåsa i apparaten utan även åstadkomma ett hummande ljud, och han hummade väl fel på nåt sätt,  Följden blev att han ibland hade skitsvårt att få igång bilen.

En gång skulle han hjälpa mig att storhandla, men det slutade med att vi fick knalla hem med kassarna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.