Algotezza Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Det är to-to-to-toppen. En äkta heliumkopeter. Inte illa!
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 En liten bara. Lagom stor för att man ska hinna med den och slippa dåligt samvete. Lagom stor så man kan grilla på sommaren, fika, sitta och sola. Brorsan i skogen har 10000 kvm viltväxande skogstomt. Går det också... Jag har en uteplats på några kvadratmeter, men fina dagar blir det så jäkla varmt.
Dark Of Light Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 En äkta heliumkopeter. Inte illa! Den ser ut som en apelsin... It´s a fly by fruiting!
Bluddrik Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Morn. Här kan ni testa er på orddelen på högskoleprovet. Jag hade 18 rätt. http://www.expressen.se/nyheter/kan-du-alla-ord-pa-hogskoleprovet/
Dark Of Light Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Trodde först att detta var ett väldigt osmakligt aprilskämt... Så otroligt sorgligt RIP. 🙁
Algotezza Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Morn. Här kan ni testa er på orddelen på högskoleprovet. Jag hade 18 rätt. http://www.expressen.se/nyheter/kan-du-alla-ord-pa-hogskoleprovet/ Morrn morrn igen. Frugan vaktade provet på Katedralskolam i Lund. Väldigt många som gjorde det, där i alla fall. Rekordmånga rentav. Få se hur det vat i landet som helhet. Själv har jag aldrig gjort det. Har inte behövt...
Algotezza Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 (redigerat) Trodde först att detta var ett väldigt osmakligt aprilskämt... Så otroligt sorgligt RIP. 🙁 Ja det känns tomt. Verkligen tomt. Sedan är jag less att läsa den här klyschrubriken när en kändis dött: "Så dog... Vännerna berättar." Och så.ska de döda kulturpersonligheterna beskrivas som giganter. Senast var det Torgny Lindgren. Redigerat 2 april 2017 av Algotezza
Dark Of Light Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Om man köper en fullutrustad bil, följer det med en spypåse, Antabus och en ask Läkerol då?
Bluddrik Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Om man köper en fullutrustad bil, följer det med en spypåse, Antabus och en ask Läkerol då? Eller en sån här kanske. En kompis var tvungen att ha en sån. Det var en märklig historia.
Algotezza Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Jaha, Kväll igen. Blir så ibland. Var dag typ. Skiftande väder idag. Skiftande jobb. Lite trädgårdsjobb. Lite dammsugning. Lite rättning. Kollat Elementary på Netflix. Gillas. Mastrar! 😑 Mixen klar! 😄 Play it again, Slej!
Dark Of Light Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Eller en sån här kanske. En kompis var tvungen att ha en sån. Det var en märklig historia. Berätta! 🙂
Bluddrik Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Berätta! 🙂 Man var inte bara tvungen att blåsa i apparaten utan även åstadkomma ett hummande ljud, och han hummade väl fel på nåt sätt, Följden blev att han ibland hade skitsvårt att få igång bilen. En gång skulle han hjälpa mig att storhandla, men det slutade med att vi fick knalla hem med kassarna.
Naymari Postat 2 april 2017 Postat 2 april 2017 Kanske precis beställde en ny studiodator för 38.000:- Dyrt som h-vete.
Recommended Posts