Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Grattis. Har du tjänat några andra pengar idag?

Avslutade ett jobb i studion som genererar ett arvode på ca.15000:- På en kommande singel. Blev mycket bra. Sen 8h timlön på ex-jobbet blir väl in en tusing före skatt...

Helt okej dag, med andra ord! men nu vill jag sova.

Redigerat av Naymari
Annons
Postat

Avslutade ett jobb i studion som genererar ett arvode på ca.15000:- På en kommande singel. Blev mycket bra. Sen 8h timlön på ex-jobbet blir väl in en tusing före skatt...

Helt okej dag, med andra ord! men nu vill jag sova.

Grattis.

Innan du somnar, eller när du har vaknat, kanske du kan lägga upp tre länkar till moderna poplåtar som varit skapliga hit den senaste tiden som du ser det.

Sen ska jag inte pesta dig om popmusik igen, på ett tag.

Jo, är det du gör popmusik?

Postat

Gick förbi en selectamaskin på Sundbybergs station. Någon hade lämnat 13 kr laddat i den. Vilket resulterade i att jag fick en gratis delicatoboll. Kom väl till pass när dagens arbetsdag var mellan 0900-2345.

Morrn morrn. En annan är uppe med toupén.

Så det finns en fri delicatoboll ibland men aldrig nån fri lunch? Tål att tänka på...

Postat

Morrn morrn. En annan är uppe med toupén.

Så det finns en fri delicatoboll ibland men aldrig nån fri lunch? Tål att tänka på...

Det kanske finns nån bevakningskamera där så han får betala priset.

Postat

Heter det inte....

... mjällboll?

Morn´. Kpd.

Följ med på frisörföreningens mjällresor!

Postat

Narkotikanätverk? Hm, och vilka är med i de gängen. Det står inte i artikeln. Talas bara om dessa anonyma narkotikanätverk, så vitt jag kan se.

Postat

Narkotikanätverk? Hm, och vilka är med i de gängen. Det står inte i artikeln. Talas bara om dessa anonyma narkotikanätverk, så vitt jag kan se.

Det är en av grejerna som gör mig förbannad. När det gäller MC-gäng hänger man ut folk med namn och bild. En annan sak är att journalisten lyckas förvandla allt till en djävla gråtvals, och det är bara början.

Får se om man får svar.

Postat

Högskoleprovet idag.

Frugan vaktar. Det skulle inledas med kroppsvisitering.

Själv städar jag och fixar trädgården.

Lärkan slår en drill i skyn och nyckelpigona har vaknat.

Postat

Frugan vaktar. Det skulle inledas med kroppsvisitering.

Själv städar jag och fixar trädgården.

Lärkan slår en drill i skyn och nyckelpigona har vaknat.

Inte så pjåkigt. Har ni stor trädgård?

Postat (redigerat)

Kan inte se den där bilden.

Vad säger du om att folk slutar med kaffepaffet till höger och vänster. Det kan slå undan hela grunden för längstahs existens.

Man ska inte tro allt man läser, kpd. Samt, om folk vill leva i fördärvet, vem är jag att försöka påverka dem? Tids nog mognar de och inser sitt misstag när de förlorat allt och alla kring sig 😑

Ja just det. Sommardäcken är monterade och balkongen tillfixad. Det är banne mig vår!

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Inte så pjåkigt. Har ni stor trädgård?

En liten bara. Lagom stor för att man ska hinna med den och slippa dåligt samvete. Lagom stor så man kan grilla på sommaren, fika, sitta och sola.

Brorsan i skogen har 10000 kvm viltväxande skogstomt. Går det också...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.