Naymari Postat 31 mars 2017 Postat 31 mars 2017 (redigerat) Grattis. Har du tjänat några andra pengar idag?Avslutade ett jobb i studion som genererar ett arvode på ca.15000:- På en kommande singel. Blev mycket bra. Sen 8h timlön på ex-jobbet blir väl in en tusing före skatt... Helt okej dag, med andra ord! men nu vill jag sova. Redigerat 31 mars 2017 av Naymari
Bluddrik Postat 31 mars 2017 Postat 31 mars 2017 Avslutade ett jobb i studion som genererar ett arvode på ca.15000:- På en kommande singel. Blev mycket bra. Sen 8h timlön på ex-jobbet blir väl in en tusing före skatt... Helt okej dag, med andra ord! men nu vill jag sova. Grattis. Innan du somnar, eller när du har vaknat, kanske du kan lägga upp tre länkar till moderna poplåtar som varit skapliga hit den senaste tiden som du ser det. Sen ska jag inte pesta dig om popmusik igen, på ett tag. Jo, är det du gör popmusik?
Naymari Postat 31 mars 2017 Postat 31 mars 2017 Grattis. Innan du somnar, eller när du har vaknat, kanske du kan lägga upp tre länkar till moderna poplåtar som varit skapliga hit den senaste tiden som du ser det. Sen ska jag inte pesta dig om popmusik igen, på ett tag. Jo, är det du gör popmusik? Tack! 3 st som jag gillar, i ganska olika stuk och som enligt mig är modern pop: https://youtu.be/JGwWNGJdvx8 https://youtu.be/qFLhGq0060w https://youtu.be/h--P8HzYZ74
Algotezza Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Gick förbi en selectamaskin på Sundbybergs station. Någon hade lämnat 13 kr laddat i den. Vilket resulterade i att jag fick en gratis delicatoboll. Kom väl till pass när dagens arbetsdag var mellan 0900-2345. Morrn morrn. En annan är uppe med toupén. Så det finns en fri delicatoboll ibland men aldrig nån fri lunch? Tål att tänka på...
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Morrn morrn. En annan är uppe med toupén. Så det finns en fri delicatoboll ibland men aldrig nån fri lunch? Tål att tänka på... Det kanske finns nån bevakningskamera där så han får betala priset.
Algotezza Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Heter det inte.... ... mjällboll? Morn´. Kpd. Följ med på frisörföreningens mjällresor!
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Kollar på ett skidlopp i Nordnorge. Där har det kommit en meter snö det senaste dygnet.
Dark Of Light Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Kollar på ett skidlopp i Nordnorge. Där har det kommit en meter snö det senaste dygnet. 😳 Väldigt vad du reser runt.
slejnard Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Hej de vart sovmorgon. Snöar ute! Å imorn ska det bli medelhavsklimat
Dark Of Light Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 (redigerat) ... och som om det inte vore nog... Redigerat 1 april 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 ... och som om det inte vore nog... Kan inte se den där bilden. Vad säger du om att folk slutar med kaffepaffet till höger och vänster. Det kan slå undan hela grunden för längstahs existens.
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Blev så jävla förbannad att jag skrev till journalisten med anledning av den här artikeln. http://www.expressen.se/gt/har-saljs-knarket-precis-vid-skolan/
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Man får försöka att lugna ner sig så man inte får en infarkt.
Algotezza Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Narkotikanätverk? Hm, och vilka är med i de gängen. Det står inte i artikeln. Talas bara om dessa anonyma narkotikanätverk, så vitt jag kan se.
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Narkotikanätverk? Hm, och vilka är med i de gängen. Det står inte i artikeln. Talas bara om dessa anonyma narkotikanätverk, så vitt jag kan se. Det är en av grejerna som gör mig förbannad. När det gäller MC-gäng hänger man ut folk med namn och bild. En annan sak är att journalisten lyckas förvandla allt till en djävla gråtvals, och det är bara början. Får se om man får svar.
Algotezza Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Högskoleprovet idag. Frugan vaktar. Det skulle inledas med kroppsvisitering. Själv städar jag och fixar trädgården. Lärkan slår en drill i skyn och nyckelpigona har vaknat.
Bluddrik Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Frugan vaktar. Det skulle inledas med kroppsvisitering. Själv städar jag och fixar trädgården. Lärkan slår en drill i skyn och nyckelpigona har vaknat. Inte så pjåkigt. Har ni stor trädgård?
Dark Of Light Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 (redigerat) Kan inte se den där bilden. Vad säger du om att folk slutar med kaffepaffet till höger och vänster. Det kan slå undan hela grunden för längstahs existens. Man ska inte tro allt man läser, kpd. Samt, om folk vill leva i fördärvet, vem är jag att försöka påverka dem? Tids nog mognar de och inser sitt misstag när de förlorat allt och alla kring sig 😑 Ja just det. Sommardäcken är monterade och balkongen tillfixad. Det är banne mig vår! Redigerat 1 april 2017 av Dark Of Light
Algotezza Postat 1 april 2017 Postat 1 april 2017 Inte så pjåkigt. Har ni stor trädgård? En liten bara. Lagom stor för att man ska hinna med den och slippa dåligt samvete. Lagom stor så man kan grilla på sommaren, fika, sitta och sola. Brorsan i skogen har 10000 kvm viltväxande skogstomt. Går det också...
Recommended Posts