Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gottans gotteria d e freda.

Vårvarmt och sol i Lund. 15 grader uppnått.

Postat

Grattis!  🙂  28... Det var ett tag sedan. 😑

Nuppade. Jobbade, sjöng, nuppade, drack kaffe, skrev texter, nuppade, rökte, sjöng, nuppade, var med i band, sjöng, nuppade, tog en kpd och kollade lite på TV.

Nuppade.

😆 Låter lite som det du gör nu? xD

28 - det var 1979... Pluggade fortfarande. Bodde i studentlya i Lund. Svenska på Universitet. Hade läst filosofi tidigare. Förlovade mig 8/8-79 i Drottningsholmsparken med frugan på vår Stockholmssemester... Spelade med i VPK:s orkester i Lund, Röda Kapellet. Gick lärarutbildning senare 81-82.

Flyttade till Malmö 81.

Intressant att höra hur det såg ut för andra i samma ålder.
Postat (redigerat)

Minns inte. Är så längesen 😄

Va gott 😄

Gråtrunkade.

😆

Krattis som fän, Memph 😄🥰

🥰 Tack som fän Chae Redigerat av Memphis
Postat

Grattis. Då höll jag som bäst på att ladda upp till den monumentala trettioårskris som jag aldrig riktigt kommit över.

Det låter ju inte så jävla kul.
😕  😑
Postat

Vissa ord och fraser från Längsta har jag tagit med mig in i "riktiga" livet. Förbenad är ett av dom orden. Akffe är ett annat. Wub är ett tredje.

Glöm inte min gamla signatur; "Vadå för tidigt för en öl, jag är ju vaken?" ☺️

😆 Låter lite som det du gör nu? xD

Man har inte utvecklats direkt 😛

Postat

Hur skulle det gå till?

Det är väl vad politiker kan fixa...

Postat

For å köpte lite nötter å mörk choklad 😑

Postat

Gick förbi en selectamaskin på Sundbybergs station. Någon hade lämnat 13 kr laddat i den. Vilket resulterade i att jag fick en gratis delicatoboll. Kom väl till pass när dagens arbetsdag var mellan 0900-2345.

Postat

Gick förbi en selectamaskin på Sundbybergs station. Någon hade lämnat 13 kr laddat i den. Vilket resulterade i att jag fick en gratis delicatoboll. Kom väl till pass när dagens arbetsdag var mellan 0900-2345.

Grattis. Har du tjänat några andra pengar idag?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.