Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vädersläppstjänsten har lovat 15 graders värme många dagar nu. Förr eller senare blir det helt rätt.

Efter regn kommer solsken och efter solsken regn. Kan bli snö och hagel med. Åska om inte annat.

Kort sagt: alla dagar har vi typ väder - den förutsägelsen slår alltid in.

Eller?

Annons
Postat

Ja, det är så lätt att lova. Tog inte regeringen bort "kravet" på 85% säkerhet ang.väder spådomarna för SMHI här om sistens? De kunde inte leverera den säkerheten helt enkelt. Samtidigt är det ett skryt om samarbeten de nordiska länderna emellan gällande vädergissandet med superduper datorer, satelliter mm.

Vilket underbart jobb att vara meteorolog... Man får betalt för att gissa loss och får behålla jobbet oavsett hur illa du sköter det.

Jag skulle kunna spå vädret bättre med renset från en medelstor abborre och en räknesticka.

Postat

Bra att fiskskämten fortsätter stimma.

Har ni hört Ål man river? Lia go som rögad och luad ål, enligt den skånske expert-isen...

Postat

Knott ska man ju kallas så varför inte - knott?

Dax för insektsskämt nu? Kan bli en ny fluga!

Postat

Vissa ord och fraser från Längsta har jag tagit med mig in i "riktiga" livet. Förbenad är ett av dom orden. Akffe är ett annat. Wub är ett tredje.

Postat

Vissa ord och fraser från Längsta har jag tagit med mig in i "riktiga" livet. Förbenad är ett av dom orden. Akffe är ett annat. Wub är ett tredje.

Du borde satsa på åhapp.

Postat

Installerar trevlig helg i systemet...
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
ERROR! Installationen misslyckades, vänligen försök igen nästa fredag...

😏 

Postat

Typ "jag wubbar dig".

Tvinga mig inte att förklara den ännu mer i detalj. xD Var väl främst jag och mitt ex som brukade använda den.

Postat

Vad betyder den då?

Kärlek Längstah-style 🥰

Postat

Vissa ord och fraser från Längsta har jag tagit med mig in i "riktiga" livet. [...] Akffe är ett annat. [...]

Ja mä! 😮😄 Du och jag, MickeH. Du och jag 🥰

Postat

Typ "jag wubbar dig".

Tvinga mig inte att förklara den ännu mer i detalj. xD Var väl främst jag och mitt ex som brukade använda den.

Kärlek Längstah-style 🥰

Ja mä! 😮😄 Du och jag, MickeH. Du och jag 🥰

🥰

Förbannade åhapp.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.