Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Grattis!  🙂  28... Det var ett tag sedan. 😑

Va gjorde ni i den åldern?

Nuppade. Jobbade, sjöng, nuppade, drack kaffe, skrev texter, nuppade, rökte, sjöng, nuppade, var med i band, sjöng, nuppade, tog en kpd och kollade lite på TV.

Nuppade.

Postat

28 - det var 1979... Pluggade fortfarande. Bodde i studentlya i Lund. Svenska på Universitet. Hade läst filosofi tidigare. Förlovade mig 8/8-79 i Drottningsholmsparken med frugan på vår Stockholmssemester... Spelade med i VPK:s orkester i Lund, Röda Kapellet. Gick lärarutbildning senare 81-82.

Flyttade till Malmö 81.

Postat

Va gjorde ni i den åldern?

Grattis. Då höll jag som bäst på att ladda upp till den monumentala trettioårskris som jag aldrig riktigt kommit över.

Det låter ju inte så jävla kul.

Postat (redigerat)

Man har ställt ut en byst av fotbollsspelaren Ronaldo på hans gamla hemö Madeira.

RONALDO-2.jpg

Jag kommer av någon anledning att tänka på den kristusbild som en gammal kvinna försökte "restaurera" för några år sedan.

ecce_restaurering_650.jpg

Redigerat av Bluddrik
Postat

Man har ställt ut en byst av fotbollsspelaren Ronaldo på hans gamla hemö Madeira.

RONALDO-2.jpg

Jag kommer av någon anledning att tänka på den kristusbild som en gammal kvinna försökte "restaurera" för några år sedan.

ecce_restaurering_650.jpg

😆 

Postat

Lärarutbildning på två år? Det låter lite rimligare än dagens evighetstragglande.

Läste en fil kand först och ovanpå det ettårig lärarutbildning.

Postat

Va gott!!!

Ja! Innan man läser fil kand.

Först yoghurt kand.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.