Algotezza Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 Jag säger bara en sak: Eslöv. Så har jag ingenting sagt.
Bluddrik Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 Det blåser överallt, mer eller mindre. Hon kunde få ansvar för korvgrillning, tipspromenader och fingerfärg.
slejnard Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 He spammes friskt i storforat! Ingen som vill köpa ett körkort? ☺️
Dark Of Light Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 He spammes friskt i storforat! Ingen som vill köpa ett körkort? ☺️ Every spam is sacred... 😆 :lol: 😆
CHAE Postat 28 mars 2017 Trådstartare Postat 28 mars 2017 Det är roligt med politiker. Det roligaste just nu är SD:s sammanbrott i Hässleholm. Man lyckas äntligen efter tio års kamp få en vice ordförande i en svensk kommunstyrelse, och sedan tar det bara några dagar innan allt kollapsar, och inte bara ledaren avgår utan ytterligare sex medlemmar i kommunfullmäktige i nån slags protest. Tror folk verkligen att detta parti ska kunna styra landet? 😄 Nå, en större del av Sveriges befolkning röstade ju fram dem så det lär nog finnas ett gäng som tycker att det är en superbra idé. Hon kunde få ansvar för korvgrillning, tipspromenader och fingerfärg. 😳😆 :lol: ☺️ Häj memph! 🥰 Hur är läget, mannen 😄 * * * Verkar inte bättre än att Zaida Catalán är en utav de mördade kidnappningsoffren i Kongo-Kinshasa. Trist som fan; vettig människa med sunda åsikter. Minns att vi tjötade ganska friskt på gymnasiet. Inte för att jag höll med henne i allt men ändå. Trist äre 🙁
slejnard Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 Tråkigt CHAE 🙁 Men roligt å se dig å Memph kika in 🙂
Bluddrik Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 * * * Verkar inte bättre än att Zaida Catalán är en utav de mördade kidnappningsoffren i Kongo-Kinshasa. Trist som fan; vettig människa med sunda åsikter. Minns att vi tjötade ganska friskt på gymnasiet. Inte för att jag höll med henne i allt men ändå. Trist äre 🙁 Jo, men vad skulle hon dit att göra?
Bluddrik Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 Sverige slår Europamästarna Portugal borta med 3-2 efter att ha legat under med 2-0 i halvtid. Svenska landslaget är verkligen på väg upp.
Algotezza Postat 29 mars 2017 Postat 29 mars 2017 Morrn morrn. Kaffet drucket etc. Fortbildning på förmiddan. Engelska. Trevligt som omväxling. D e DDR.
Dark Of Light Postat 29 mars 2017 Postat 29 mars 2017 ☺️ Låter gott. Hur får man sådana här bidrag? Verkar inte vara speciellt svårt och en bra sidoinkomst. Vart är vi på väg...
Bluddrik Postat 29 mars 2017 Postat 29 mars 2017 Hur får man sådana här bidrag? Verkar inte vara speciellt svårt och en bra sidoinkomst. Vart är vi på väg... Är vi inte redan där?
Memphis Postat 29 mars 2017 Postat 29 mars 2017 Häj memph! 🥰 Hur är läget, mannen 😄 Men roligt å se dig å Memph kika in 🙂 Hej Krappar! Kul att se er med. ☺️ Det e allt bra här. Tänkte ta mig en kaffe här, om det är okej.
Bluddrik Postat 29 mars 2017 Postat 29 mars 2017 Hej på dig kattskrälle. Jag förstår öht inte varför det ska utgå allmänna bidrag till religiös verksamhet.
Memphis Postat 29 mars 2017 Postat 29 mars 2017 (redigerat) Ja, den där Imamens föreläsning om kvinnor var upprörande. Håller med om att religösa verksamheter inte ska ha statliga bidrag, speciellt inte så stora summor. Själv jobbar jag med en bra mycket vettigare verksamhet som stöttar ungdomar med psykisk ohälsa,ensamhet, mobbing, men där får vi inte mycket pengar, ledarna arbetar ideellt och vi har knappt råd med fika och lokal. 😏 Redigerat 29 mars 2017 av Memphis
Memphis Postat 29 mars 2017 Postat 29 mars 2017 (redigerat) Och hej på dig Bludde. OCH MICKEH xD Redigerat 29 mars 2017 av Memphis
Recommended Posts