Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag säger bara en sak:

Eslöv.

Så har jag ingenting sagt.

Annons
Postat

Det är roligt med politiker. Det roligaste just nu är SD:s sammanbrott i Hässleholm. Man lyckas äntligen efter tio års kamp få en vice ordförande i en svensk kommunstyrelse, och sedan tar det bara några dagar innan allt kollapsar, och inte bara ledaren avgår utan ytterligare sex medlemmar i kommunfullmäktige i nån slags protest.

Tror folk verkligen att detta parti ska kunna styra landet?

😄

Nå, en större del av Sveriges befolkning röstade ju fram dem så det lär nog finnas ett gäng som tycker att det är en superbra idé.

Hon kunde få ansvar för korvgrillning, tipspromenader och fingerfärg.

😳😆 :lol:

☺️

Häj memph! 🥰

Hur är läget, mannen 😄

* * *

Verkar inte bättre än att Zaida Catalán är en utav de mördade kidnappningsoffren i Kongo-Kinshasa. Trist som fan; vettig människa med sunda åsikter. Minns att vi tjötade ganska friskt på gymnasiet. Inte för att jag höll med henne i allt men ändå.

Trist äre 🙁

Postat

* * *

Verkar inte bättre än att Zaida Catalán är en utav de mördade kidnappningsoffren i Kongo-Kinshasa. Trist som fan; vettig människa med sunda åsikter. Minns att vi tjötade ganska friskt på gymnasiet. Inte för att jag höll med henne i allt men ändå.

Trist äre 🙁

Jo, men vad skulle hon dit att göra?

Postat

Sverige slår Europamästarna Portugal borta med 3-2 efter att ha legat under med 2-0 i halvtid. Svenska landslaget är verkligen på väg upp.

Postat

Morrn morrn.

Kaffet drucket etc.

Fortbildning på förmiddan. Engelska. Trevligt som omväxling.

D e DDR.

Postat

Häj memph! 🥰

Hur är läget, mannen 😄

Men roligt å se dig å Memph kika in 🙂

Hej Krappar! Kul att se er med. ☺️

Det e allt bra här. Tänkte ta mig en kaffe här, om det är okej.

Postat (redigerat)

Ja, den där Imamens föreläsning om kvinnor var upprörande. Håller med om att religösa verksamheter inte ska ha statliga bidrag, speciellt inte så stora summor. Själv jobbar jag med en bra mycket vettigare verksamhet som stöttar ungdomar med psykisk ohälsa,ensamhet, mobbing, men där får vi inte mycket pengar, ledarna arbetar ideellt och vi har knappt råd med fika och lokal.  😏

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.