Micke H Postat 27 mars 2017 Postat 27 mars 2017 Jag har börjat med kallduschar på morgonen. Fruktansvärt plågsamt men fan, vad pigg man blir av det! Dessutom är det sjukt bättre på typ alla sätt och vis: - Bättrar på immunförsvaret - Får igång blodcirkulationen bättre - Motverkar depression - Bra för din hud - Bra för håret Ska försöka det i två veckor och se om jag orkar fortsätta med det sen.
slejnard Postat 27 mars 2017 Postat 27 mars 2017 Det lät bra Micke H! Va gott ☺️ Och PT:n satt väl som en SMÄKK 😏
Algotezza Postat 27 mars 2017 Postat 27 mars 2017 Jag har börjat med kallduschar på morgonen. Fruktansvärt plågsamt men fan, vad pigg man blir av det! Dessutom är det sjukt bättre på typ alla sätt och vis: - Bättrar på immunförsvaret - Får igång blodcirkulationen bättre - Motverkar depression - Bra för din hud - Bra för håret Ska försöka det i två veckor och se om jag orkar fortsätta med det sen. Vill du plåga dig riktigt djupt och stimulerande ska du börja tugga pepparrot också. Har gjort det en dryg vecka...
Overkill Postat 27 mars 2017 Postat 27 mars 2017 Jag har börjat med kallduschar på morgonen. Fruktansvärt plågsamt men fan, vad pigg man blir av det! Dessutom är det sjukt bättre på typ alla sätt och vis: - Bättrar på immunförsvaret - Får igång blodcirkulationen bättre - Motverkar depression - Bra för din hud - Bra för håret Ska försöka det i två veckor och se om jag orkar fortsätta med det sen. 😆 Det var det konstigaste jag hört på länge. På ett bra sätt.
drloop (oregistrerad) Postat 27 mars 2017 Postat 27 mars 2017 Kollade hockey, saik-vf. Ruggigt bra match, svårt att varva ned efter denna utmärkta underhållning.
slejnard Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 Jåh spännande när man håller på nåt av lagen. God morgon. Kaffe inmundigas! 🙂
Algotezza Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 Morrn morrn 2 Java redan. Fler på g. Ruby Tuesday...?
Dark Of Light Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 (redigerat) Samtidigt... i verkligheten. 😮 Ett tänkbart scenario alltså. Nåja, forskarna håller på att utveckla någon slags superbuske. Det handlar inte om frodigt pubeshår utan en kaffeböne producerande buske som ger mer än dubbelt så mycket bönor samt är klimattåligare. Redigerat 28 mars 2017 av Dark Of Light
Algotezza Postat 28 mars 2017 Postat 28 mars 2017 Bajsnödig. Dagens palindrom SJ AB mottog gott om bajs.
Recommended Posts