Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

På väg till Stockholm nu över helgen. Träffa barnbarnet och hennes föräldrar.

SJ SJ gamle vän...

Du har väl packat sovsäck och mat och dryck för några dar?

Edit/klargörande - för tåget alltså. Tror säkert att du blir utfodrad när du eventuellt kommer fram.

Redigerat av Bluddrik
Annons
Postat

Har s.k. fri wifi så jag klarar mig...

Det finns ju inget sådant som fr wifi ejenklien...

Postat

Än rullar tåget... Får se hur lönge det håller. Spännande!!!

Postat

Än rullar tåget... Får se hur lönge det håller. Spännande!!!

Du kan ju dra igång lite betting på tåget så vinner den som har satsat på platsen närmast haveriet.

Postat

Om man väntar sig att det ska gå helvete totalt och det bara blir ett par timmars försening blir man glatt överraskad.

Postat (redigerat)

Jag var med i ett par slogantävlingar för många år sen. Var gång tänkte jag: Det här sitter som en smäck. Men inte fan vann jag på't. Om jag nån gång vinner har jag aldrig trott jag skulle göra det. Glömt det helt. Men så ringer nån... jag fattar inget...

Redigerat av Algotezza
Postat

Om jag nån gång vinner har jag aldrig trott jag skulle göra det. Glömt det helt. Men så ringer nån... jag fattar inget...

Vad har du vunnit då?

Postat

Det var iofs bara en gång.. som jag vinnit rejält...1998 hade Sv Damtidning en tävling till pingst. Man skulle skriva en kärleksförklaring till sin käresta. På högst 19 ord. Fanns en vinst. Diamantring värd 12000. Skickade in ett bidrag. Glömde det helt.

Men så ringde nån från damtidningen långt senare. och jag fattade först nada...

Postat

Det var iofs bara en gång.. som jag vinnit rejält...1998 hade Sv Damtidning en tävling till pingst. Man skulle skriva en kärleksförklaring till sin käresta. På högst 19 ord. Fanns en vinst. Diamantring värd 12000. Skickade in ett bidrag. Glömde det helt.

Men så ringde nån från damtidningen långt senare. och jag fattade först nada...

Sålde du den och köpte en synt?

Postat (redigerat)

Nej fan. Min käresta fick ringen och äger den än. Vet inte vad den e värd idag...

Redigerat av Algotezza
Postat

Jag fick 8000kr för min gamla vigselring. Helt okej 🙂

Postat

Ringen har gått några vändor på pantbanken...

Postat

Fick en katalog från Biltema. Det känns lite som förra årtusendet.

En Hobbex-katalog och jag skulle nostalgi-jizza!

Postat

Har du nåt samarbete på g?

Jåh, min gamla gitarrist som jag gjort nästan allt annat musikrelaterat med filurar ihop igen efter lite uppehåll pga att livet ibland händer. Sakta tar det sig. ☺️

Postat

Har du skilt dig?

Ja alltså 2005 😑

Det har jag redan berättat om 🙂

Postat (redigerat)

Gonatt Stockholm... och resten av världen...

Redigerat av Algotezza
Postat

På väg till Stockholm nu över helgen. Träffa barnbarnet och hennes föräldrar.

SJ SJ gamle vän...

Ytterligare en skåning som migrerar till stan. Snart är vi bara skåningar här uppe. Underbart!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.