Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Vet inte riktigt vad som hände (har ej läst ikapp - DoL fyller år eller fyller mutta #40000?) men jag drar iväg ett "grattis" innan tolvslaget oavsett för att vara på den säkra sidan.

😄 Hur man än gör har man en hårig röv bak, jag fyllde redan den 16:e. Mutta #40000 firade jag i 30 års åldern 😑 Redigerat av Dark Of Light
Postat

Varför börjar du så tidigt?

Stiger upp 5 varje dag (enbart pga den medicin jag käkar - den kallas speed av en anledning och vill man kunna sova om natten så...) men just nu passar det ganska bra då det är så sjukt mycket att göra på jobbet.

😄 Hur man än gör har man en hårig röv bak, jag fyllde redan den 16:e. Mutta #40000 firade jag i 30 års åldern 😑

Mäh! 😛

Postat

Men kan man få fisk? 😳

Det kanske är en sådan där fiskedamm. Som på dåliga klassfester i lågstadiet. Man kan få nu... napp på en dumpad o stulen bil eller några växelmynt ur dammen. Det först nämnda kräver hyfsade överarmar. 😳
Postat

Det kanske är en sådan där fiskedamm. Som på dåliga klassfester i lågstadiet. Man kan få nu... napp på en dumpad o stulen bil eller några växelmynt ur dammen. Det först nämnda kräver hyfsade överarmar. 😳

Jag läste förstås "växelmynt ur damen" - vilken jävla mental image...

Postat

Nå väl, nyss var det 5 timmar sömn jag såg framför mig, nu är det 4,5. God-fucking-jävla-natt, dårå!

Postat

Morrn Morrn...

Fredag med fredagsmys!

KPD?

Deffinift!

Postat

Jepp!

Far till Umeå en sväng idag å kikar husbilar 😑

Kul. Jag campade en hel del när man var en liten knott. På päronens tältsemestrar runt om hela norden från syd till norr. Jag har nog varit överallt, synd att minnet är bra men kort dock. ☺️

Minns dock bl a Nordkap, de smala serpentinvägarna över bergen i Norge. Men något som verkligen gjorde intryck på en ung DoL var att se försvarslinjer, skyttegravar och urbrunna ryska stridsvagnar från vinterkriget vid bl a den berömda Raatevägen i Suomussalmi.

När du husbilar har du med dig cyklar eller moppe för kortare upptäcksfärder? Man blir väl ganska låst annars?

Postat

Kul. Jag campade en hel del när man var en liten knott. På päronens tältsemestrar runt om hela norden från syd till norr. Jag har nog varit överallt, synd att minnet är bra men kort dock. ☺️

Minns dock bl a Nordkap, de smala serpentinvägarna över bergen i Norge. Men något som verkligen gjorde intryck på en ung DoL var att se försvarslinjer, skyttegravar och urbrunna ryska stridsvagnar från vinterkriget vid bl a den berömda Raatevägen i Suomussalmi.

När du husbilar har du med dig cyklar eller moppe för kortare upptäcksfärder? Man blir väl ganska låst annars?

Trevligt!

Njää vi promenerar mest men ska nog ha med cyklar om det blir längre tur

Postat

Jepp!

Far till Umeå en sväng idag å kikar husbilar 😑

Hoppas du i alla fall får tur med vädret på semestern...

Postat

På väg till Stockholm nu över helgen. Träffa barnbarnet och hennes föräldrar.

SJ SJ gamle vän...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.