Dark Of Light Postat 23 mars 2017 Postat 23 mars 2017 (redigerat) Vet inte riktigt vad som hände (har ej läst ikapp - DoL fyller år eller fyller mutta #40000?) men jag drar iväg ett "grattis" innan tolvslaget oavsett för att vara på den säkra sidan. 😄 Hur man än gör har man en hårig röv bak, jag fyllde redan den 16:e. Mutta #40000 firade jag i 30 års åldern 😑 Redigerat 23 mars 2017 av Dark Of Light
Pico Postat 23 mars 2017 Postat 23 mars 2017 Varför börjar du så tidigt? Stiger upp 5 varje dag (enbart pga den medicin jag käkar - den kallas speed av en anledning och vill man kunna sova om natten så...) men just nu passar det ganska bra då det är så sjukt mycket att göra på jobbet. 😄 Hur man än gör har man en hårig röv bak, jag fyllde redan den 16:e. Mutta #40000 firade jag i 30 års åldern 😑 Mäh! 😛
Dark Of Light Postat 23 mars 2017 Postat 23 mars 2017 Men kan man få fisk? 😳Det kanske är en sådan där fiskedamm. Som på dåliga klassfester i lågstadiet. Man kan få nu... napp på en dumpad o stulen bil eller några växelmynt ur dammen. Det först nämnda kräver hyfsade överarmar. 😳
Pico Postat 23 mars 2017 Postat 23 mars 2017 Det kanske är en sådan där fiskedamm. Som på dåliga klassfester i lågstadiet. Man kan få nu... napp på en dumpad o stulen bil eller några växelmynt ur dammen. Det först nämnda kräver hyfsade överarmar. 😳 Jag läste förstås "växelmynt ur damen" - vilken jävla mental image...
Pico Postat 23 mars 2017 Postat 23 mars 2017 Nå väl, nyss var det 5 timmar sömn jag såg framför mig, nu är det 4,5. God-fucking-jävla-natt, dårå!
Algotezza Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 Morrn Morrn... Fredag med fredagsmys! KPD? Deffinift!
slejnard Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 Jepp! Far till Umeå en sväng idag å kikar husbilar 😑
Dark Of Light Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 Jag läste förstås "växelmynt ur damen" - vilken jävla mental image... Ja fist. ☺️ Tarvar klart mindre överarmar. 😳
Dark Of Light Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 Jepp! Far till Umeå en sväng idag å kikar husbilar 😑 Kul. Jag campade en hel del när man var en liten knott. På päronens tältsemestrar runt om hela norden från syd till norr. Jag har nog varit överallt, synd att minnet är bra men kort dock. ☺️ Minns dock bl a Nordkap, de smala serpentinvägarna över bergen i Norge. Men något som verkligen gjorde intryck på en ung DoL var att se försvarslinjer, skyttegravar och urbrunna ryska stridsvagnar från vinterkriget vid bl a den berömda Raatevägen i Suomussalmi. När du husbilar har du med dig cyklar eller moppe för kortare upptäcksfärder? Man blir väl ganska låst annars?
Dark Of Light Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 Mat och husrum för de där. Då är det nog enklare med bara en kanot. 😑
slejnard Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 Kul. Jag campade en hel del när man var en liten knott. På päronens tältsemestrar runt om hela norden från syd till norr. Jag har nog varit överallt, synd att minnet är bra men kort dock. ☺️ Minns dock bl a Nordkap, de smala serpentinvägarna över bergen i Norge. Men något som verkligen gjorde intryck på en ung DoL var att se försvarslinjer, skyttegravar och urbrunna ryska stridsvagnar från vinterkriget vid bl a den berömda Raatevägen i Suomussalmi. När du husbilar har du med dig cyklar eller moppe för kortare upptäcksfärder? Man blir väl ganska låst annars? Trevligt! Njää vi promenerar mest men ska nog ha med cyklar om det blir längre tur
Algotezza Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 Jepp! Far till Umeå en sväng idag å kikar husbilar 😑 Hoppas du i alla fall får tur med vädret på semestern...
Algotezza Postat 24 mars 2017 Postat 24 mars 2017 På väg till Stockholm nu över helgen. Träffa barnbarnet och hennes föräldrar. SJ SJ gamle vän...
Recommended Posts