Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det är vintermarknad och Åsele Nappet nu i helgen i Åsele! Kommer ni upp och fiskar lite? 

Man kan vinna en bil och pengar..  😑

Bästa PT:n hittills...  😑

Redigerat av Neosus
Annons
Postat (redigerat)

Teh sulle fara micke refvligt att nappa wisken i zön.

EDIT: Ja Micke Hora är väl välkommen han också? 😳

Redigerat av Dark Of Light
Postat

I Opinion Live ikväll är Ulf Adelsohn med och ska kommentera Ms ras efter SD flirten. Vad ska den gamla smått kontroversielle ärkemoderaten och kungamördarättlingen säga? Blir det någon PK eller kommer skjortan stå rätt ut?

Postat

SD störst i Skåne... enligt Rapport.

Kan det ha att göra med närheten till Kontinenten och avståndet till makteliten i Stockholm?

Postat

Kan det ha att göra med närheten till Kontinenten och avståndet till makteliten i Stockholm?

Många skåningar har väl haft rätt mörka politiska idéer rätt länge?

Postat (redigerat)

Tänkte säga grattis men nu blev man tydligen kallad hora?

🥰 Närå, grattis på dig!

Nu var det väl du som presenterade dig som det för en tid sedan. ☺️ Å andra sidan är vi alla horor.

Tack, det var ju några dagar sedan nu så... äh. 🥰

Jag har köpt en present åt dig också:

KVWKDOO.jpg

😆 :lol: 😆 Tänk vad de hittar på. Ett riktigt hantverk.

Stoppar man in drulen i handsken? 😳

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Många skåningar har väl haft rätt mörka politiska idéer rätt länge?

Min farbror tog på sig brunskjortan på 30talet men min far gjorde det inte.

Bondeland.

Postat

Finns många tendenser samtidigt som drar åt olika håll i Sverige och världen idag. Ett stort problem är ju att den enda ideologi och vision samtliga riksdagspartier tycks ha idag är att till varje pris komma till makten och stanna kvar så länge det går. Väljarföraktet bland politiker övertrumfar väljarnas politikerförakt. Vi är valboskap som ska lockas rösta på dem och begrava demokratin i valurnorna vart fjärde är.

Men vad är alternativet?

Ta en kopp kaffe och var som en människa!

Kpd?

Absolut!

Postat

Jag saknar På Spåret 🙁

Ja också. Får väl åka till Bosporen till påsk.

Fö tillönskas alla en god natt med väl hydrerade drömmar!!!

Postat

Vart är vi på väg?

Vi startar hos Winston Churchills initialer och ser en låt av Michael Jackson. Sedan närmar vi oss ett manligt könsorgan där vokalskifte skett. Där finner vi något ångande i något som rimmar med pop. Det kan skifta i färg från beige till natthimlens nyanser där det inte finns stjärnor beroende på hur mycket juverprodukter det blandas med.

Gonatt igen...

Postat

Nej mot en kopp kaffe i ett kök i morgon. Började på wc o såg mig i spegeln...

Zzzzzzzzz Zzzzzzzz Zzzzzzz

Postat

Det är vintermarknad och Åsele Nappet nu i helgen i Åsele! Kommer ni upp och fiskar lite? 

Man kan vinna en bil och pengar..  😑

Bästa PT:n hittills...  😑

Men kan man få fisk?  😳

Postat

Är kombinationen av de två är kritisk?

Postat

Vet inte riktigt vad som hände (har ej läst ikapp - DoL fyller år eller fyller mutta #40000?) men jag drar iväg ett "grattis" innan tolvslaget oavsett för att vara på den säkra sidan.

Postat

Jo. Han blev 51. Det är inte så illa för en hårdrockare.

Se där ja... Grattis till DoL då på födelsedagen!

Jävlar, ett korrekt riktat födelsedagsgrattis med en minut till godo!

Eller det var nog sekunder, inser jag nu.  😄

Postat

Nepp, sängdags! Upp fem, jobba, sen helg och därefter väntar två helvetesveckor på jobbet. Wooohooo! Tur man är positiv (masochist?) av sig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.