Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vagott! Har smakat en del färdig lasagnes genom åren och de blir bara bättre. Att göra själv går ju också men det är lite mer jobb för lite lunch å andra sidan blir det många portioner till frysen.  ☺️

Hassan är en soft tjomme 😑

Förundras över Googles små "födelsedags vinkar". Relativt obskyra personer avhandlas oftast. Ja förutom mig själv då för någon dag sedan 😛

Postat

Förundras över Googles små "födelsedags vinkar". Relativt obskyra personer avhandlas oftast. Ja förutom mig själv då för någon dag sedan 😛

Grattis. Hur gammal är du nu?

Postat

Vagott! Har smakat en del färdig lasagnes genom åren och de blir bara bättre. Att göra själv går ju också men det är lite mer jobb för lite lunch å andra sidan blir det många portioner till frysen.  ☺️

Grattis!

graphics-happy-birthday-526871.gif

Postat

Jaha. Det var dagens bidrag till BNP. Jobbet slut för idag.

smileys-coffee-663268.gifsmileys-coffee-292599.gifsmileys-coffee-124728.gif

Postat (redigerat)

Kaffets evighetsmaskin. smileys-coffee-704647.gifsmileys-coffee-325238.gifsmileys-coffee-880060.gif

Det är inte kaos i den icke-existerande alliansen, det är kannibalism. Tänk  er att de är fyra hungriga ormar som ligger i en cirkel med gapen om varandras svansar eller vad det heter. Och tuggar tuggar på varandra. Vad händer till slut?

four-snakes-colourful-white-background-5

Redigerat av Algotezza
Postat (redigerat)

Tjära du. Det anar jag inte. Varför sörja? Var glad åt muggen som man kan dricka ur i st f gå på.

Redigerat av Algotezza
Postat

😄 haha jaja ni kan ALDRIG gissa vad jag har för svart sörja i min kopp framför mig ☺️

Jag gissar på kaffe.....

Var det rätt?  😑

Postat (redigerat)

Naturligtvis 😑

Vilket fantastiskt väder! Har varit ute på ett par promenader idag, givetvis med pipan bolmandes. Det är snart midsommar?

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.