Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Så ohyggligt vackert! Så naket, så nära. En oerhört intim tolkning.

Beklagar än en gång din sorg. Molniga dagar lättas upp en smula även för mig, av en fin tolkning som den här.

Postat

Säg att man lägger in en frusen kycklingklubba, hur lång tid behöver den?

Jag kan bara tala för mig själv, men jag brukar behöva minst tio minuter för att bli varm igen.

Postat

Det brukar stå på förpackningen 

Jag kan bara tala för mig själv, men jag brukar behöva minst tio minuter för att bli varm igen.

😳

Och det enda vettiga svaret kommer från

Slejnard.

Postat

Längstah, ni har skadat mig så hårt att jag nyss googlade efter "pangkakor" istället för "pannkakor"... 😏

😳 Har du inte sett pannkakor innan?

Postat

Veckans Bråck ikväll igen. Med Lhäfh GheeWee förstås. Direkt efter sorteras sillmjölken bort i Elitstyrkans hemligheter. Kalla Fakta med obehagligheter krockar med Veckans B men det får bli att tititititta på nätetetetet.

Tittar precis på en doku om Kina fejksaker. Inte bara Rolex klockor, dyra märkesväskor eller kläder fejkas. T om Lipton té, ägg och mediciner fejkas. Inte vågar de drabbade gapa för högt heller då de etablera sig just i Kina och myndigheterna där gillar inte gnäll. Då åker man ut. Ironiskt egentligen...

Postat

Veckans Bråck ikväll igen. Med Lhäfh GheeWee förstås. Direkt efter sorteras sillmjölken bort i Elitstyrkans hemligheter. Kalla Fakta med obehagligheter krockar med Veckans B men det får bli att tititititta på nätetetetet.

.

Det var nån film på TV6 21.00. Hot Fuzz.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.