Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är sexigt att betala skatt!

Det är uppskattat att betala för sex... Eller?

Postat (redigerat)

I slutändan får vi alla betala för våra synder.

Slutändan - motsats till framstjärten?

Redigerat av Algotezza
Postat

Vad är framstjärten på en korv?

Korvar börjar på mitten och går sedan samtidigt utåt sidorna utom när den stoppas.

Bajskorv! 

Majskolv!

Postat

Summa: Studio forum är inte mer osäkert idag än det var igår, men det är lika osäkert som det alltid har varit. 😄 Men osäkerheten gäller nog mest när du är inloggad på ett publikt WiFi och försöker logga in där. Skulle tro att Pico kan utveckla detta ännu mera.

Så varför har inte jag några problem när jag kör med chrome på icas wifi?

Postat

Så varför har inte jag några problem när jag kör med chrome på icas wifi?

1. Chrome verkar inte varna användaren (ännu) på samma sätt som Firefox. Det är viktigt att poängtera - detta är bara varningar. Inga webbläsare FÖRHINDRAR dig att göra någonting.

2. Det som I TEORIN kan hända är ganska specifikt - du använder ett publikt WiFi som är uppsatt osäkert OCH du loggar in på en hemsida utan HTTPS så kan någon komma åt dina inloggningsuppgifter utifrån.

Postat

Nån som kollar Bosch - deckaren inte köksmaskinen?

Är det på TV? Har läst rätt många böcker för rätt många år sen. Är det han som bor granne med en coyote? 

Postat

1434 tillbaka på deklarationen, det blir några TV-spel det.  😎

Grattis. Satt i väntsalen på vårdcentralen när det var nån skitunge på 20 som sa att hon hade fått 19 000 tillbaka.

Postat

Är det på TV? Har läst rätt många böcker för rätt många år sen. Är det han som bor granne med en coyote? 

Kollar på HBO Nordic. Jo granne med coyote...

Postat

Höll på att få en stor plåtbit i knoppen när jag stod och pratade med en snubbe tidigare. Jag så den komma flygande i vinden och den gick väl en meter över våra huvuden och landade femton meter bort. Jag såg den komma, men han inte reagera förrän den hade landat.

Postat

Grattis. Satt i väntsalen på vårdcentralen när det var nån skitunge på 20 som sa att hon hade fått 19 000 tillbaka.

Någon på Facebook skrev att hen fått 16.000 tillbaka, men att hen var besviken för att det var mindre än förra året...

Postat

Höll på att få en stor plåtbit i knoppen när jag stod och pratade med en snubbe tidigare. Jag så den komma flygande i vinden och den gick väl en meter över våra huvuden och landade femton meter bort. Jag såg den komma, men han inte reagera förrän den hade landat.

Änglavakt...

Postat

Någon på Facebook skrev att hen fått 16.000 tillbaka, men att hen var besviken för att det var mindre än förra året...

Brukar få kvarskatt. Det är manligt! Få tillbaka är för sissies!

Postat

Det är ju ett lite konstigt sätt att hantera sin ekonomi. Då har man ju ingen koll på sin inkomst eller sina skatteinbetalningar öht.

Postat

Där har vi väl nån som har fått betala. Var det tre miljoner?

Runt omkring där ja. Jag har läst ganska mycket om det där fallet och måste säga att jag begriper ingenting. Det hela är en röra utan motstycke. Hon "lånar" ut miljonbelopp till den där Hernando. Av vilka pengar då? Hennes inkomster räcker inte för det... och varför? Samtidigt har hon kronokalle skulder på närmare 400 000... Skatteskulder bl a. Så kul tycker hon att det är att betala skatt. Verkar vara en väldigt rörig människa. Hernando också. Läser man förhören med honom har han ännu mindre koll på sin ekonomi. Som en tonåring ungefär.

Bah, säger jag och kpd!

Postat (redigerat)

Vad är framstjärten på en korv?

Ollonet? Man kanske skulle prova att utbrista "sug min framstjärt" nästa gång man är igång.

Har en kompis som mitt i en amorös stund med en skånska fick höra "ta mig där bajset bor" på bredaste dialekt. Lusten infann sig inte riktigt efter det sa han. 

Hu! 😱 

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jobbar man en del av året blir det så

Tjejen som fick 19 000 tillbaka är jag rätt säker på är fast anställd inom kommunen. Hur kan det bli så då?

Postat

Är hon också inblandad?

På sätt och vis ☺️

På grund av staaaten och kapitaaaaalet. Jag har hört att dom sitter i samma båt.

Fast det är inte dem som ror, som ror så att svetten lackar och piskan som kittlar, kittlar inte heller deras feta...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.