Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Begriper inte.

Gomorron.

Det är inte Kroumata direkt. 😳

Gjorde en tråd där jag vill ha feedback på hur det är mixat?

Gomorron 😄 liten kaffetår? 😕

Jag tycker det låter bra. Ja, musiken alltså. Feedbacken ang. mixen ger jag faen i då jag inte har vettiga högt. här just nu. ☺️

Morn´. Jag tar gärna en kopp kpd, svart.

Kakor är för kärringar.

Postat

☺️

Det står när jag loggar in på forumet i firefox att anslutningen kan "äventyras", inte säker. Vad menas?

Skumt. jag har Firefox och inga problem. När uppdaterade du Firef. sist?

Postat (redigerat)

☺️

Det står när jag loggar in på forumet i firefox att anslutningen kan "äventyras", inte säker. Vad menas?

Nu ska farbror Micke förklara...

Som farbror DoL var inne på så används inte HTTPS här på Studio Forum. Och det har börjat bli en trend på nätet att man mer och mer kräver av hemsidor som skickar information på något sätt (tänk alla sidor med någon form av inloggning) ska använda sig av HTTPS.

Google har börjat ranka sidor med HTTPS högre i sina sökresultat och Firefox, i sin tur, har börjat varna varje gång man som användare försöker logga in på en sida utan HTTPS.

Summa: Studio forum är inte mer osäkert idag än det var igår, men det är lika osäkert som det alltid har varit. 😄 Men osäkerheten gäller nog mest när du är inloggad på ett publikt WiFi och försöker logga in där. Skulle tro att Pico kan utveckla detta ännu mera.

Redigerat av Micke H
Postat

God Förmiddag... varit uppe sen kvart i sex...

Snart väntar KPD - nummer fyra...

Nån som kollar Bosch - deckaren inte köksmaskinen?

Postat

Bosch - skön hårdkokt deckare med många oneliners...

Postat

Tack för att du förklarade för mig Micke H som att jag vore en treåring! 😄 Vilket jag också är i detta fall. 😑☺️

Hoppas du inte tycker jag lät nedlåtande. 😆

Postat

1434 tillbaka på deklarationen, det blir några TV-spel det.  😎

😎

Skulle fått restskatt om det inte vore för avdrag för resor. Ändå betalar jag 200:- extra i skatt/månad. Men det beror på att jag har inkomst från både jobb och FK. Ändock betalar jag gärna skatt, bara det går till vår gemensamma välfärd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.