Gäst Postat 18 mars 2017 Postat 18 mars 2017 Du har blivit blockad av personen i fråga? 😕 Nej, ingen aning; befattar mig inte med Facebook 🙂 ja, man vet inte. vill veta ?!
Naymari Postat 18 mars 2017 Postat 18 mars 2017 Vad har hänt när, man addar nån som vän på facebook men får inget svar. sen när man går in på personens sida för andra gången går det inte att avbryta vänförfrågningen eller skicka den på nytt. alternativet är borttaget. vad har hänt då? Du får inget svar för att personen inte är intresserad. Du kan inte skicka igen för att personen inte är intresserad. Allt för att undvika spamning = Facebook får nöjdare kunder.
Gäst Postat 18 mars 2017 Postat 18 mars 2017 Du får inget svar för att personen inte är intresserad. Du kan inte skicka igen för att personen inte är intresserad. Allt för att undvika spamning = Facebook får nöjdare kunder. ok :s
Gäst Postat 18 mars 2017 Postat 18 mars 2017 Du får inget svar för att personen inte är intresserad. Du kan inte skicka igen för att personen inte är intresserad. Allt för att undvika spamning = Facebook får nöjdare kunder. vilken knapp " är intresserad"? jag har då aldrig sett nån sån.
Gäst Postat 18 mars 2017 Postat 18 mars 2017 (redigerat) Spotify: Skid Row - Breakin' Down (Remix) Redigerat 18 mars 2017 av ewroL
slejnard Postat 18 mars 2017 Postat 18 mars 2017 Bra musikal. Lite svår men bra. Schysst musik lite åt Disney. Fick mig en liten pratstund med kusinen efteråt 🙂 Spotify: Skid Row - Breakin' Down (Remix) 18 and life är deras klart bästa låt!
Naymari Postat 18 mars 2017 Postat 18 mars 2017 vilken knapp " är intresserad"? jag har då aldrig sett nån sån. Det finns ingen knapp för det... När du får en vänförfrågan kan du välja fler val än att bara "acceptera". Ta bort, blockera, osv. Det får du ju aldrig veta vad motparten väljer. Sen om du bara ignorerar den tar Facebook automatiskt bort den efter ett tag. Det flera mycket smarta scripts i sociala medier. Om jag tog bort en vänförfrågan som skickats till mig skulle jag iaf bli lite lätt irriterad om personen på andra sidan skickade en gång på gång.
CHAE Postat 19 mars 2017 Trådstartare Postat 19 mars 2017 Det finns ingen knapp för det... När du får en vänförfrågan kan du välja fler val än att bara "acceptera". Ta bort, blockera, osv. Det får du ju aldrig veta vad motparten väljer. Sen om du bara ignorerar den tar Facebook automatiskt bort den efter ett tag. Det flera mycket smarta scripts i sociala medier. Om jag tog bort en vänförfrågan som skickats till mig skulle jag iaf bli lite lätt irriterad om personen på andra sidan skickade en gång på gång. Även om det är Mariah Carey?! 😮
Algotezza Postat 19 mars 2017 Postat 19 mars 2017 (redigerat) Nu lirar Chuck och Hendrix och Lennon i himlen. See you soon guys! Jag tror medvetandet överlever sedan kroppen tagit slut. Sedan återföds vi. Himlen är sommarlovet i livets skola där vi lever för att lära oss bli mer humana och visa (learning the golden rule) och odla våra intressen - och inte minst lira bl.a. Beviset för detta kommer vi ju alla att få. Redigerat 19 mars 2017 av Algotezza
Dark Of Light Postat 19 mars 2017 Postat 19 mars 2017 Alla tre hade köpt hattar. Strax efter blev allt spegelvänt.
Bluddrik Postat 19 mars 2017 Postat 19 mars 2017 Lustigt. Den störste killen har för liten hatt och dom två två för stora. Är det det det handlar om. Lustigt. En mening med tre det i rad.
Algotezza Postat 19 mars 2017 Postat 19 mars 2017 Nu är det dax både för gomorron och annat smått och gott. Kaffe drucket... Sol i söder än så länge...
Bluddrik Postat 19 mars 2017 Postat 19 mars 2017 Lustigt. Den störste killen har för liten hatt och dom två två för stora. Är det det det handlar om. Lustigt. En mening med tre det i rad. och dom två mindre
Dark Of Light Postat 19 mars 2017 Postat 19 mars 2017 Försök inte blanda bort korten. 😳 godmorgon Redan?
Recommended Posts