Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag skriver på min doktorsavhandling och komponerar min 4567:e symfoni.

Lurad!

Jag längstahr till Iralien!

Jag menar Rankfrike

Man kan hursomhelst konstatera att du är på hugget.

Annons
Postat (redigerat)

Har hittat tillbaka...

Skönt med ett alternativ till Fisbook och

Instatrams.

Här slipper man göra stoneface och fota färgglada tvålar från Lush.

Redigerat av Algotezza
Postat

Men fredagkvällar brukar det va dött.

...men så tittade Fidden in 😮

Postat

Fidddns besök fick mig att tänka på en ordvits från nån snubbe som vann nån ordvitstävling nu i veckan.

Hockeyfrillans stora nackdel är hockeyfrillans stora nackdel.

Postat

...men så tittade Fidden in 😮

...och Overkill! 😮

Postat

Per Gessle var kul på Skavlan.

Susan Faludi berättar om att henbes farsa bytte kön. Med vem kan man undra...

Synd min barndom var så lycklig men det är aldrig för sent att skaffa en olycklig barndom. Så man har nåt att berätta.

Jag är nog bara avundsjuk.

En liten människa.

Postat

Susan Faludi berättar om att henbes farsa bytte kön. Med vem kan man undra...

Synd min barndom var så lycklig men det är aldrig för sent att skaffa en olycklig barndom. Så man har nåt att berätta.

Jag är nog bara avundsjuk.

En liten människa.

Hon gör ett tillgjort intryck, men var glad om du hade en bra uppväxt.

Postat

Jag och min brorsa hade ku ihop i alla fall. Skrev tecknade spelade ihop.

Postat

Jag tyckte först att det var rätt snyggt, men, är det manliga bröstvårtor?

What the flying fuck... jag antar att min självbevarelsedrift blockerade den bakgrunden till en början.

Postat

smileys-sad-593832.gif... givetvis kommer jag väcka honom vid fel tidpunkt. Mitt i en ångande het dröm av sexuell karaktär. Vet vet vilka problem det kan föra med sig?

Postat

Jag för min del är väldigt fast i att popmusik är bra låtar med gitarr bas och trummor och kanske lite orgel eller något annat samt smarta texter.

Funderade på vad man ska lyssna på om man vill försöka göra lite modern popmusik, och Lalehstuket är inte min grej, utan lite direktare grejer.

Nyfiken på vad ordet "direktare" betyder här. Döljer Laleh sina alster i någon sorts dimma och hur definierar man i så fall den?

Postat

smileys-scare-861807.gif ... han kanske börjar knarka... eller dricka omåttligt? Eller så får han psykiska problem får svårt att klara sitt jobb och därmed dra sitt strå till stacken. Förlorar sitt uppehälle.

Postat

Han kanske har ett jätteviktigt jobb som SÄPO agent, skolvaktmästare eller kärnkraftsingenörreaktormaskinistoperatörsdjävel? Det kan bli jätteknas, kanske slutar det hela med härdsmälta!!! smileys-scare-248682.gif

Näh, det är bäst att låta bli.

Så d så.

Äpple.

Postat (redigerat)

Fidddns besök fick mig att tänka på en ordvits från nån snubbe som vann nån ordvitstävling nu i veckan.

Hockeyfrillans stora nackdel är hockeyfrillans stora nackdel.

Herre.... fucking... jävlar... xD

Trippel-D och ett utelämnat E var snyggt förresten... tog mig ett bra tag att registrera det också. 😛

Redigerat av Pico
Postat

Nyfiken på vad ordet "direktare" betyder här. Döljer Laleh sina alster i någon sorts dimma och hur definierar man i så fall den?

Popmusik är nåt som sitter som en smäck. Det gör inte Laleh eller Loreen som jag blandar ihop hela tiden. Tror jag. Varför i helvete har dom inte efternamn?

Postat

Väck mig när debatt är här. Eller möjligen Dingbats.

Dingbats tänker jag åtminstone är vid liv... debatt however, han kanske fortfarande är plågad av poltergeists, toksnygg som alltid och får varenda brud han vill men då han har en sexualdrift som är obefintlig så registrerar han bara möjligheterna och går vidare och inhandlar proviant till sin mor. Eller så ligger han död och oförstådd i något dike...

Postat

Jag smygläser här nu.

Begriper mig inte på Laleh och Loreen heller.

Nars Loreen

Bra skämt håller sig sällan färskt.

Postat (redigerat)

Popmusik är nåt som sitter som en smäck. Det gör inte Laleh eller Loreen som jag blandar ihop hela tiden. Tror jag. Varför i helvete har dom inte efternamn?

Det har dom... Pourkarim för den tidigare i alla fall. Den senare vet jag egentligen inget om, annat än att jag tror hon var med i Idol nån vända och sen vann Eurovision (och här hörde jag genast en bunt blåsinstrument i mitt huvud).

Redigerat av Pico
Postat

Det har dom... Pourkarim för den tidigare i alla fall. Den senare vet jag egentligen inget om, annat än att jag tror hon var med i Idol nån vända och sen vann Eurovision (och här hörde jag genast en bunt blåsinstrument i mitt huvud).

Vad är popmusik för dig då?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.