Algotezza Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 GoMorron! Fredag! KPD! Fredagfredagfredag KD KPD KPD Förresten, det är fredag i dag! Om ni inte visste. Det firar vi med KPD! Dessutom tror jag det är fredag så det finns anledning att fira! Med KPD!
Bluddrik Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Jag tyckte först att det var rätt snyggt, men, är det manliga bröstvårtor?
Algotezza Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 (redigerat) Hur ska man klara sig utan På spåret ikväll? Ännu en vecka med abstinens... 🙁 🙁 🙁 Redigerat 17 mars 2017 av Algotezza
Dark Of Light Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Jag tyckte först att det var rätt snyggt, men, är det manliga bröstvårtor?Ser så ut. Snyggt? De har ju hamnat i någonslags rosa helvete. Allt är rosa. Kanske är det ett gaystatement? I så fall är det nuförtiden oantastligt och förmodat snyggt.
Dark Of Light Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Hur ska man klara sig utan På spåret ikväll? Ännu en vecka med abstinens... 🙁🙁🙁 Man kunde ju supa sig glömsk o titta på gamla avsnitt. Frågan är om det inte spårar ur.
Bluddrik Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Ser så ut. Snyggt? De har ju hamnat i någonslags rosa helvete. Allt är rosa. Kanske är det ett gaystatement? I så fall är det nuförtiden oantastligt och förmodat snyggt. Ändå ganska sobert om man jämför med andra dansbandsomslag från den tiden. Undrar hur du själv såg ut som hårdrockare?
Algotezza Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Som proggare på 70-talet i Lund hade jag axellångt rakt hår och tanigt bockskägg.
Dark Of Light Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Ändå ganska sobert om man jämför med andra dansbandsomslag från den tiden. Undrar hur du själv såg ut som hårdrockare? Sant. Bandnamnet har skrivits isär på ett märkligt sätt. "Simsa Labim" låter som någon nyckelperson inom ett terrornätverk eller en jävligt stark maträtt med lamm och spiskummin som gör fullständigt kaos med tarmfloran. Så varför skriva isär "simsalabim"? Jo men självklart var det en nödvändighet eftersom man annars inte fått plats med en tveksam teckning av en anonym man i hög hatt mitt i ordet. En lösning hade varit att skita i den där trollkarlen, men det var tydligen orimligt. Under bandnamnet är gänget samlade på en berghäll och en fest som inte blev så värst lyckad. Arrangören bjuder på ett tanigt barrträd, grillförbud-torrt gräs och gnejs. Gällande mig finns det en länk här nedan sedan länge. Tryck och låt dig översköljas av metallisk skönhet.
Bluddrik Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Som proggare på 70-talet i Lund hade jag axellångt rakt hår och tanigt bockskägg. Pics or.......
Bluddrik Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Jag avskydde verkligen proggen. Har jag sagt det förut?
Dark Of Light Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Jag avskydde verkligen proggen. Har jag sagt det förut? Jag trodde det var värdegrunden?
Algotezza Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Pics or....... Har nog nåt i gömmorna... Wait and see!
Algotezza Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Jag avskydde verkligen proggen. Har jag sagt det förut? Den var djefla fyrkantig och moraliserande. Men kom fram en del kul låtar. Pilemon Arthur....
CHAE Postat 17 mars 2017 Trådstartare Postat 17 mars 2017 Sant. Bandnamnet har skrivits isär på ett märkligt sätt. "Simsa Labim" låter som någon nyckelperson inom ett terrornätverk eller en jävligt stark maträtt med lamm och spiskummin som gör fullständigt kaos med tarmfloran. Så varför skriva isär "simsalabim"? Jo men självklart var det en nödvändighet eftersom man annars inte fått plats med en tveksam teckning av en anonym man i hög hatt mitt i ordet. En lösning hade varit att skita i den där trollkarlen, men det var tydligen orimligt. Under bandnamnet är gänget samlade på en berghäll och en fest som inte blev så värst lyckad. Arrangören bjuder på ett tanigt barrträd, grillförbud-torrt gräs och gnejs. Gällande mig finns det en länk här nedan sedan länge. Tryck och låt dig översköljas av metallisk skönhet. Herr Dryck vet vad han samlar på ☺️
Bluddrik Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Sant. Bandnamnet har skrivits isär på ett märkligt sätt. "Simsa Labim" låter som någon nyckelperson inom ett terrornätverk eller en jävligt stark maträtt med lamm och spiskummin som gör fullständigt kaos med tarmfloran. Så varför skriva isär "simsalabim"? Jo men självklart var det en nödvändighet eftersom man annars inte fått plats med en tveksam teckning av en anonym man i hög hatt mitt i ordet. En lösning hade varit att skita i den där trollkarlen, men det var tydligen orimligt. Under bandnamnet är gänget samlade på en berghäll och en fest som inte blev så värst lyckad. Arrangören bjuder på ett tanigt barrträd, grillförbud-torrt gräs och gnejs. Gällande mig finns det en länk här nedan sedan länge. Tryck och låt dig översköljas av metallisk skönhet. 😄 Inte ens nån badbalja. Det är lite sorgligt att du gömmer dig som du gör.
Bluddrik Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Jag trodde det var värdegrunden? Det fanns ingen värdegrund på den tiden. Om man inte räknar in marxism och liknande.
Bluddrik Postat 17 mars 2017 Postat 17 mars 2017 Den var djefla fyrkantig och moraliserande. Men kom fram en del kul låtar. Pilemon Arthur.... Jo. Och sen kom punken som när det gällde musiken byggde lite på samma idé att alla kunde spela. Skillnaden med punken var att alla inte var tvungna att lyssna.
Recommended Posts