Bluddrik Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Eleverna undrar ibland. Lyssna ni på musik på 60talet? Det fanns ju inga mobiler då. Inte ens mp3spelare... Är dom efterblivna?
Naymari Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Vilka instrument spelar du? Sjunger du? Klaviatur och Gitarr mest när jag skriver låtar. Sen tycker jag det är fantastiskt roligt att spela trummor. Jag sjunger inte bra, men tillräckligt för att kunna förmedla/ skriva en sångmelodi.
Dark Of Light Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 NI som tittar mycket på film.. Är Risen en bra film? Ingen aning tyvärr. Tittar inte på sådana där fantasygrejor.
Pico Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Det låter inte som nåt man får ut på apoteket? Är det inte svårt att sköta ett jobb under såna förhållanden? Jorå, från apoteket. Inte svårt att jobba om det bara handlar om en eller två sömnlösa nätter på raken.
Algotezza Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Är dom efterblivna? Dagens historielösa ungdom. Facebook har väl alltid funnits, typ...? kan de undra...
CHAE Postat 16 mars 2017 Trådstartare Postat 16 mars 2017 Långledig (fredag t o m måndag) 😄 Vi far till Gtbg i morgon 🥰😄
Dark Of Light Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Långledig (fredag t o m måndag) 😄 Vi far till Gtbg i morgon 🥰😄 Dit skulle jag egentligen i helgen men det sket sig. 🙁 Vart ju sjuk men det blir långsamt bättre ☺️ Dagens historielösa ungdom. Facebook har väl alltid funnits, typ...? kan de undra... ... eller så är de föreblivna?
Bluddrik Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Dagens historielösa ungdom. Facebook har väl alltid funnits, typ...? kan de undra... Tror dom att allt annat vi har omkring oss också alltid har funnits, eller vad? Bilen t ex? Elektriciteten? Har dom inte läst historia? Jag minns att vi läste om stenåldern när jag var med en tredjeklass. Jag är rätt säker på att dom insåg att där inte fanns nåt av det vi räknat upp.
Algotezza Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Visst läser ungarna historia idag men den är ju bara ett slags isolerad dokumentärfilm som inte hänger samman med och betyder något i och för deras liv. Dessutom tror de att folk var dummare förr därför att man inte hade tillgång till dagens teinik.
CHAE Postat 16 mars 2017 Trådstartare Postat 16 mars 2017 Jo men ha det så bra då! ☺️ 🥰 Tääääck! ☺️🥰 Dit skulle jag egentligen i helgen men det sket sig. 🙁 [...] 😮🙁
Gäst Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Visst läser ungarna historia idag men den är ju bara ett slags isolerad dokumentärfilm som inte hänger samman med och betyder något i och för deras liv. Dessutom tror de att folk var dummare förr därför att man inte hade tillgång till dagens teinik. lite vad jag snöat in på. som om solen inte finns bara för att man kan ringa till andra sidan planeten och prata med nån.
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Klaviatur och Gitarr mest när jag skriver låtar. Sen tycker jag det är fantastiskt roligt att spela trummor. Jag sjunger inte bra, men tillräckligt för att kunna förmedla/ skriva en sångmelodi. Ok. Kul! 🙂 Jag började sjunga solo i trettioårsåldern så du har garanterat framtiden för dig.
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 NI som tittar mycket på film.. Är Risen en bra film? https://www.youtube.com/watch?v=A_wKDajeohg Inte sett. Verkar bra!
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Ha det kul i Götet CHAE! 😄 Dra en chacha för dom ☺️ Snabbt avklarat årsmöte med SMÄKK i afton 😑
Dark Of Light Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 lite vad jag snöat in på. som om solen inte finns bara för att man kan ringa till andra sidan planeten och prata med nån. 😳
Neosus Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 1917 var ändå ett djävla skitår. Ja fyfan alltså det fanns ju inte ens internet! 😮
Dark Of Light Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Ja fyfan alltså det fanns ju inte ens internet! 😮Kanske, vi får kolla med Bludd. Pommes rådde det brist på, mjöl, kaffe o fred oxo. Opinion Live har intressant kackel idag. De har redan nämnt v-ordet i samband med feminism. Samt hur vi ska hantera IS "återvändarna" (vilket är ett djävla uttryck). Fungerar avradikalisering egentligen tro?
Recommended Posts