Bluddrik Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Kanske är det så men samtidigt angränsar det där till värdelöst vetande. Tydligen resonerade våra anfäder annorlunda. ☺️ Jag är som en magnet för värdelöst vetande, och jag behöver inte ens anteckna. Det var bra när man spelade TP dock.
Algotezza Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 I full gång med utvecklingssamtal.. Gjort 2, 2 kvar. Resten nästa onsdag.
Bluddrik Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 I full gång med utvecklingssamtal.. Gjort 2, 2 kvar. Resten nästa onsdag. Om du rapporterar om dina aktiviteter kan du få lite goda råd.
Algotezza Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 NajZ Hur dyra är de råden? Goda råd lär ju vara dyra. Det bästa råd jag fått fick jag före alla andra råd så det var ett bra förråd. Jag vill ha råd ang vädret. Grått och molnigt. Kanske lika bra slöppa det ämnet...?
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Härligt!! Bra betalt? 🙂 Jo kul men de är ganska petiga. Ska lägga upp en längre snutt här sen så man kan få feedback. Har ju inte mixat åt andra så mycket innan men jag går inte lottlös. Winwin 🙂
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Halloj! Har ni drucke nå kaffe idag? Jodå massor! ☺️
Naymari Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Ville han inte ha hjälp också? Har du skrivit nåt? Själv går jag alltid alldeles för långt med mina förslag. Det slutar i allmänhet med att dom borde ha skrivit en annan låt eller liknande. Jag skriver låtar till höger och vänster. 2 släpp som kommer denna månaden. 😑 Jo kul men de är ganska petiga. Ska lägga upp en längre snutt här sen så man kan få feedback. Har ju inte mixat åt andra så mycket innan men jag går inte lottlös. Winwin 🙂 Härligt! Lyssnar gärna. 🙂
Dark Of Light Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Jag är som en magnet för värdelöst vetande, och jag behöver inte ens anteckna. Det var bra när man spelade TP dock. Jag med men numera spelas det inte TP längre. Numera är mina kunskaper av värdelös natur mestadels handeldvapen relaterade. En kvinnlig polis i Göteborg och jag har hamnat vid samma bord vid ett par fest tillfällen där och förvånar resten av sällskapet (inklusive hennes man) med ganska intrikata diskussioner om handhavande av vapen, olika modeller därav samt polisjobbet i övrigt. Det är den enda kvinnan jag kan snacka vapen med och ha utbyte av ämnet. I full gång med utvecklingssamtal.. Gjort 2, 2 kvar. Resten nästa onsdag. Delar du eleverna i delar? 😮 Det är klart att det lägger en viss dämpande effekt på de oroligaste. Halloj! Har ni drucke nå kaffe idag? Naturligtvis 😑 Jo kul men de är ganska petiga. Ska lägga upp en längre snutt här sen så man kan få feedback. Har ju inte mixat åt andra så mycket innan men jag går inte lottlös. Winwin 🙂 Blir intressant att höra. 🙂
Algotezza Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 En lustig grej som visar på Skolinspektionens fyrkantighet var att vi fick kritik av detta verk efter en en inspektion, sedan de frågat eleverna om vi hade klassråd. Eleverna hade svarat: Nä vi har inte klassråd! Då mullrade inspektionen till för det är viktigt med elevdemokrati. Kruxet var att vi hade samma typ av möte men kallade det för mentorstid. Vi fick snabbt byta namn till klassråd för att inte få kritik igen efter nästa inspektion. Genom inspektioner av detta slag och genom att rätta och packa sig efter kritik som ges bevaras och till och med höjs skolans kvalitet! Så kom inte här och pisa på den svenska skolan med några nedåtgående trender i några rapporter!
Bluddrik Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Jag skriver låtar till höger och vänster. 2 släpp som kommer denna månaden. 😑 Lägg upp dom här så kan vi fixa till dom åt dig. Hur gör du med texter? Är det nåt som du skriver sist, eller vad?
Naymari Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 (redigerat) Lägg upp dom här så kan vi fixa till dom åt dig. Hur gör du med texter? Är det nåt som du skriver sist, eller vad? Antingen först ihop med melodin, eller efter musiken är lagd. Hänger lite på vad man känner för den dagen. Redigerat 16 mars 2017 av Naymari
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Antingen först ihop med melodin, eller efter musiken är lagd. Hänger lite på vad man känner för den dagen. Vilka instrument spelar du? Sjunger du?
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Goggle? 😎 Nämen fläsk skulle jag kört 2-3 timmar i 170 grader
Neosus Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Rimmad fläsklägg i ugn. Vilken temp och hur länge? Lagomt hett och till det är färdigt.... ...jahopp nu åker man på stryk! 😱 😊 ☺️
Algotezza Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Utan musik hade jag inte stått ut med detta liv. Eleverna undrar ibland. Lyssna ni på musik på 60talet? Det fanns ju inga mobiler då. Inte ens mp3spelare...
Bluddrik Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Goggle? 😎 Grillen är tänd. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=275&artikel=2240860
slejnard Postat 16 mars 2017 Postat 16 mars 2017 Grillen är tänd. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=275&artikel=2240860 😎 Den gamla dängan 😄 Vart en hit här på byn. Ibland får jag till det 😎
Recommended Posts