Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag kan skippa käk i 2-4 dagar pga min medicin. Jag kan också, om jag så vill, käka ostbågar och dricka folköl dagligen utan att för den delen gå upp i vikt. Sömn är optional dessutom.

Fast jag hade nåt tillfälle där jag inte sov på 6 dygn lite drygt och det kändes inget vidare. Först och främst kunde jag typ inte minnas något ens i 2 sekunder den veckan, men värst var nog hjärtat... det gjorde inte regelrätt ont men det kändes direkt ansträngt i ett fucking halvår efter den där helveckan, helt seriöst.

Det låter inte som nåt man får ut på apoteket? Är det inte svårt att sköta ett jobb under såna förhållanden?

Postat

Det låter inte som nåt man får ut på apoteket? Är det inte svårt att sköta ett jobb under såna förhållanden?

Det där lät lite konstigt. Menar alltså inte att du pundar eller så.

Postat

7 låtar totalt. Kommer bli kanon! Mixar bättre än när jag mixar mina egna låtar!

Hur var det nu? Var det ett band eller flera, eller vad?

Postat
Tips från coachen: Vid 1:05 demonstrerar basisten väl just det jag pratar om.

Vet inte om jag har tid att lyssna just då?

Utmärkt! 😆

Morn´,

kpd.

Postat (redigerat)

Man har i alla fall vädret att skryta med. Blir 10+.

När började du betygssätta väder?

Allvarligt skämtat så var min farfar en sådan som skrev ner temp. och väder i kalendrar. Vad han skulle ha uppgifterna till är oklart men varje dag antecknades det frenetiskt. Folk har nog gjort knepiga saker i alla tider.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Det gjorde min mormor också. Antar att det hjälpte henne minnas eller nåt. Själv har jag svårt att minnas hur det var förra vintern. 

Postat

Härligt!! Bra betalt? 🙂

Ville han inte ha hjälp också? Har du skrivit nåt? Själv går jag alltid alldeles för långt med mina förslag. Det slutar i allmänhet med att dom borde ha skrivit en annan låt eller liknande.

Postat

Det gjorde min mormor också. Antar att det hjälpte henne minnas eller nåt. Själv har jag svårt att minnas hur det var förra vintern. 

Kanske är det så men samtidigt angränsar det där till värdelöst vetande. Tydligen resonerade våra anfäder annorlunda. ☺️

Dom har snott hans låt..  😉

😆

Själv går jag alltid alldeles för långt med mina förslag.

Det är som på krogen 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.