slejnard Postat 14 mars 2017 Postat 14 mars 2017 Jåh! Fö dricker jag inte alkohol, röker inte eller svär. Lik förbannat glömde jag pipan på bolaget! ☺️
Algotezza Postat 14 mars 2017 Postat 14 mars 2017 Jag är inte bara ett universinalgeni. Jag är ödmjukast också.
CHAE Postat 14 mars 2017 Trådstartare Postat 14 mars 2017 du tror du kan dricka vin hur mycket du vill Nej.
Algotezza Postat 14 mars 2017 Postat 14 mars 2017 Jag har kommit underfund med att mitt tänkande är helt automatiskt. Det enda jag styr eller bestämmer är vad jag ska klä i ord. Säga och skriva.
Algotezza Postat 14 mars 2017 Postat 14 mars 2017 (redigerat) https://goo.gl/images/xQAogi Redigerat 14 mars 2017 av Algotezza
Bluddrik Postat 15 mars 2017 Postat 15 mars 2017 Jag har kommit underfund med att mitt tänkande är helt automatiskt. Det enda jag styr eller bestämmer är vad jag ska klä i ord. Säga och skriva. Är det inte det som är en stor del av tänkandet? Medvetandet eller vad det kallas?
Algotezza Postat 15 mars 2017 Postat 15 mars 2017 GoTidigMorgon! Jovisst men jag tror att det mesta av det vi känner och tänker sker omedvetet och instinktivt men sen inbillar vi oss att vi styr det själva och är så himla medvetna. En bra bok jag läst om detta nyligen är Den svåra konsten att se sig själv av Peter Gärdenfors som var en av mina lärare när jag läste filosofi i Lund på universitetet. Han kallar människan för djuret som tror det är människa. Han menar att vi är bra på att ljuga och för att vara framgångsrik som lögnare måste man kunna ljuga för sig själv först och främst.
Dark Of Light Postat 15 mars 2017 Postat 15 mars 2017 Man känner knappt igen dig längre Neo. Du har förändrats... Vad är det? Har du klippt dig eller... ... Mössan, du har bytt mössa?
Naymari Postat 15 mars 2017 Postat 15 mars 2017 Jag är varken sjuk eller gammal. Jag vitaliserar Längstah 🙂 Du och jag CHAE, du och jag 🥰
Recommended Posts