Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej MAd finns tyvärr ej kvar men gamla nummer har börjat ges ut årsvis. Har nu 60 till 63. 4 böcker. Najs.

Jag köpte nåt nummer i bland, men blev mest irriterad av nån anledning, men avsnoppande svar och dom här var kul.

FCPAJLAFJ7JE6LG.RECT2100.jpg

Postat (redigerat)

Mmm. Är uppväxt med MAD. Skicklig humor skulle jag säga. Snyggt tecknat speciellt TV o film parodierna. Vadå jag dyster, var Alfred E Neumanns ständiga kommentar.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag prenumererade flera år. Även på HJäLP. Också med O'Månsson som red.

Postat

SMÄKK på youtube! 😮

Vad söt du är där Slej!!!

Jag vill höra hela låten som killen sjunger från 1:13 och framåt. Låter riktigt bra! Finns den nånstans?

Och så vill jag ha tag i låten de spelar i synsams senaste reklam. Eh... 😲

Ok, god natt.

Postat (redigerat)

Enl. reklammusik.se kan det vara Art of Noise - Moments in love?

Det kan vara fel låt oxo. Precis som i mellon. Lika fel som att vara vaken så här dags o rabbla låtar. Jeffla förkylning o täppta näsor.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Vad söt du är där Slej!!!

Jag vill höra hela låten som killen sjunger från 1:13 och framåt. Låter riktigt bra! Finns den nånstans?

Och så vill jag ha tag i låten de spelar i synsams senaste reklam. Eh... 😲

Ok, god natt.

Tack snailz 😄

Låten är med gruppen LIVE men kommer ej ihåg titeln.

Jag har kaffe 😑

Postat (redigerat)

Gomorron Längstahrianer!

Börjat dagen och veckan med klassråd. Dax för utvecklingssamtal på onsdag.

Livet lunkar på...

Redigerat av Algotezza
Postat

Jag delar klassen med annan lärare. Har 8 elever var på vård och omsorg. Inte så betungande. Gäller dock vara hygglig mot eleverna. Det är ju dom som ska ta hand om en när en blir gammel och sjuker...

Postat

Jag delar klassen med annan lärare. Har 8 elever var på vård och omsorg. Inte så betungande. Gäller dock vara hygglig mot eleverna. Det är ju dom som ska ta hand om en när en blir gammel och sjuker...

Sjuka är vi ju redan, och gamla, tja.......

Postat

Jag är varken sjuk eller gammal. Jag vitaliserar Längstah 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.