Dark Of Light Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 (redigerat) Gomorra gomorra som man säger i Bibeln. Är ens tonåringar och hbtq-folket intresserade av Mellon längre? Medioker smörja. Tonåringarna är nog majoriteten av de som röstar? Det märks väl om inte av vilka låtar som går vidare och vinner. Vad säger vår Mr Mello, Bluddrik, har du koll p d? Nog finns det homoerotiska passningar i mellon än, Dismissed gick väl inte under gaydarn direkt. Vet inte om Owes korv räknas? Tycker nog att AFs gnällspik Markus Larsson lyckades fånga det hela rätt bra! Smaken är som baken. Ibland full med skit. Break Wind and Fire. Man kan inte tävla alla inom kultur. Nobelpriset i litteratur fånigt! Ja, hur faen bedömer man sådant? Vem av oss alla gör de bästa låtarna, vem är snyggast? Vem skriver de djupaste texterna? Vilken genre inom litteratur är bäst? Allt det där blir ju omöjligt att svara på. Kvarstår då att man gör en bedömning i stora drag men vad är den värd? Äh. Kpd! Redigerat 12 mars 2017 av Dark Of Light
Algotezza Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 (redigerat) Ja och nu vill man ändra reglerna. Varför ha reglet alls? Det enda som har objektivt hög kvalitet är kaffe. Om man tycker det. Kpd? Om tycke och smak är det inte lönt diskutera. Därför gör vi det. Redigerat 12 mars 2017 av Algotezza
Bluddrik Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Äh, bara tanken på att tävla i musik känns för mig främmande. Hur tänker man då? Smaken är ju som rövah. Hårig. Man kan inte tävla alla inom kultur. Nobelpriset i litteratur fånigt! Människan kommer alltid att tävla om det öht är möjligt. Tävlingsinstinkten är en av dom mest utmärkande egenskaperna för vår art.
Dark Of Light Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Han kommer köra ett potpurri av mer eller mindre kända låtar inkl. den där klassiska orgelsnutten efter varje avblåsning. 😑
Bluddrik Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Han kommer köra ett potpurri av mer eller mindre kända låtar inkl. den där klassiska orgelsnutten efter varje avblåsning. 😑 Det vore iofs en rätt kul idé att ta in en hårdrockgitarrist som fick spela dom där snuttarna.
Dark Of Light Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Människan kommer alltid att tävla om det öht är möjligt. Tävlingsinstinkten är en av dom mest utmärkande egenskaperna för vår art. Ja, det och förmågan att grilla schyssta hamburgare samt skapa kvalitets hårdporr. 😑
Dark Of Light Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 (redigerat) Det vore iofs en rätt kul idé att ta in en hårdrockgitarrist som fick spela dom där snuttarna. Exakt min tanke. Jag kan se honom där inne i ett trångt som satan bås tillsammans med en svettig kommentator. Ständig kalldrag. Förgäves försöka göra promo för sin låt men domar djäveln startar matchen för snabbt varje gång. Rundgång och ständigt avbrutna covesr på klassiska lokalradio låtar som Sinead O´Connors Nothing Compares to You, Sommartider, Dé bar å Åk, vad som helst av Jakob Hellman eller Carola. ☺️ Redigerat 12 mars 2017 av Dark Of Light
Neosus Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Ja, en köttbit mellan bröna...brödskivor är inte dumt alls! ☺️ Ninja!
Algotezza Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Man kan tävla med sig själv. Bättre iofs att folk tävlar än slår ihjäl varandra även om också det är typiskt för vår art.
Algotezza Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Det som ör bra är bra men kan bli ännu bättte om det förbättras. Men det får inte bli för bra för då finns risk det försämras. Det måste vara optimalt bra för att vara bäst. Opti-Malin på Sockerskatan...
Dark Of Light Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Jag menar det! Man undrar ju. Vart ska det sluta? Hjälper ju inte att man förkorvar sig. Jag gillar sådana här sexistensiella frågor.
slejnard Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Exakt min tanke. Jag kan se honom där inne i ett trångt som satan bås tillsammans med en svettig kommentator. Ständig kalldrag. Förgäves försöka göra promo för sin låt men domar djäveln startar matchen för snabbt varje gång. Rundgång och ständigt avbrutna covesr på klassiska lokalradio låtar som Sinead O´Connors Nothing Compares to You, Sommartider, Dé bar å Åk, vad som helst av Jakob Hellman eller Carola. ☺️ Haha 😄 Nä vi kollade knattehockey. 😑
Dark Of Light Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 (redigerat) Falun-korv-rörelsen...? Det har de gjort en film om, apropå de mest utmärkande egenskaperna för vår art. Utmärkta skådespelar in... satser. Totalt övertygande roll på... besättning samt scenografi. Då har jag inte ens kommenterat läppsynket. Haha 😄 Nä vi kollade knattehockey. 😑 Ok, då hade du fått köra De Vet Du covers. ☺️ Redigerat 12 mars 2017 av Dark Of Light
Algotezza Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Storforat med samma namn som insändarsidan i Svenska MAD? Debuterade där för 50 år sen.
Bluddrik Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Ja, en köttbit mellan bröna...brödskivor är inte dumt alls! ☺️ Vilket snusk!
slejnard Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Storforat med samma namn som insändarsidan i Svenska MAD? Debuterade där för 50 år sen. Finns MAD kvar? Burleskt ☺️ Vilket snusk! Hur då?
Dark Of Light Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Ja en tycker så i storforat om min låt 🙁 En av nackdelarna med att ge ut sina låtar är att det kommer kritik som man kanske inte är med på. Det svider, jag har fått min andel också. Men man lär sig att lyssna på sina alster med lite andra öron på köpet. Det är inte mycket som jag är nöjd med av mina egna låtar. Mååånga skulle lagts ner mer tid på än vad som gjordes. Du vet vad jag tycker om din låt och du vet vad jag tycker om din röst och dess svagheter/styrkor. Ge inte upp!!! Låt dig inte slås ner!!! Jobba på det! Ska vi dra en kpd imorn´? ☺️ Vilket snusk! Meeeen... ... du gillart´.
slejnard Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Tack för support dol. Jo precis, det för bra med sig också med kritik. Så är det. Absolut en KPD imorn ☺️
Algotezza Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Nej MAd finns tyvärr ej kvar men gamla nummer har börjat ges ut årsvis. Har nu 60 till 63. 4 böcker. Najs.
Recommended Posts