slejnard Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Lasagnen är färdig och jag ska äta den längst ner på botten av en, ologiskt nog, bottenlös brunn. Börjar misstänka att det är jag som vill ha ett avslut. Självinsikt 2.0 Roligt att spelningen gick bra, Slej. *håglös armrörelse* Tack snigeldynamit om än lite håglöst? 😄 Jahajaja jo ja nä jo såatte Hej! Hej tjillevippen! 🙂
Dark Of Light Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 ... å andra sidan ska man ju inte förakta en schysst lasagne. 🙂 Ja eller korv, Bluddrix. Har du fått fyr på spisen förresten?
SnigelDynamit Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Lasagnen blev god. Nu har jag en äppelpaj i ugnen, smulvarianten. Jag kanske behöver exorcism?
slejnard Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Grymt sugen på paj men deffar så det får bli en mango istället! Har ni sett excorsisten? 😮 läskig!
Dark Of Light Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Länge sedan jag blev excorserad sist. De kommer ju bara tillbaka de djävlarna 😛
Bluddrik Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 ... å andra sidan ska man ju inte förakta en schysst lasagne. 🙂 Ja eller korv, Bluddrix. Har du fått fyr på spisen förresten? Jag får nog göra en felanmälan. Gillar inte micrade färdigrätter.
slejnard Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Kan nån göra en äppelpaj 😑 Med vaniljsås 😑 Kanelbullar å mjölk går å bra 😑
Dark Of Light Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 (redigerat) Jag får nog göra en felanmälan. Gillar inte micrade färdigrätter. Du får börja laga riktig mat och inte värma sådana där... "rätter". Kan nån göra en äppelpaj 😑 Med vaniljsås 😑 Kanelbullar å mjölk går å bra 😑 Åh, djävlars... äppelpaj. Så ini vagottvah d eee! D e d d e, d e d. ... och apropå inget... Den där hugga på Yllet tråden lever.... wtf? Redigerat 7 januari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 (redigerat) Spillde ut en nästan nyöppnad burk med små små piller över hela köksgolvet, och har lite svårt att få grepp med mina rätt okänsliga händer. Men nu är dom upplockade. Redigerat 8 januari 2017 av Bluddrik
slejnard Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Aj då! Jobbigt. Bra att du fick upp dom! Skickat in en 80-talsbild till Nyhetsmorgon där jag poserar med en gitarr ☺️. De har nåt tema!
Bluddrik Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Nu blir det avslutande jaktstart uppför slalombacken i Tour de ski.
SnigelDynamit Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 (redigerat) Våren 2017 har börjat, jag ska dejta hejvilt och aldrig mer bli kär. Allt var ju bra innan jag blev kär i honom, vi var kk's och det räckte. Det var han som gnällde och ville ha mer. Sen bröt han ner mig fullständigt på nåt jävla sätt. Ctrl-Alt-Delete Kall psykopatbrud-mode on. Hej, hur mår ni?????!?!?!?!?!? 🙂 :) 🙂 Uff, sista dagen innan jobbet börjar igen. Eller också - YEY, sista dagen innan jobbet börjar igen!! Redigerat 8 januari 2017 av SnigelDynamit
slejnard Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Jå börjar åxå om å jobba. Tufft 😎 Jag kör en kpd, any takers? Givetvis 😎
Bluddrik Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Våren 2017 har börjat, jag ska dejta hejvilt och aldrig mer bli kär. Allt var ju bra innan jag blev kär i honom, vi var kk's och det räckte. Det var han som gnällde och ville ha mer. Sen bröt han ner mig fullständigt på nåt jävla sätt. Ctrl-Alt-Delete Kall psykopatbrud-mode on. Hej, hur mår ni?????!?!?!?!?!? 🙂 :) 🙂 Uff, sista dagen innan jobbet börjar igen. Eller också - YEY, sista dagen innan jobbet börjar igen!! Det känns som om jag har missat en hel del. Var ju frånvarande när du gjorde comeback. Den du pratar om här. Är det exet eller någon efter honom? Vad jobbar du med nu?
SnigelDynamit Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Det känns som om jag har missat en hel del. Var ju frånvarande när du gjorde comeback. Den du pratar om här. Är det exet eller någon efter honom? Vad jobbar du med nu? Halleluja!! Du vill faktiskt veta (så tråkigt har du just nu). OK ställföreträdande tjejkompis, så här är det: Jag träffade honom för tre månader sedan och *censur* *censur* *censur* Och så *censur* *censur*. Så ungefär! 🙂
Bluddrik Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Halleluja!! Du vill faktiskt veta (så tråkigt har du just nu). OK ställföreträdande tjejkompis, så här är det: Jag träffade honom för tre månader sedan och *censur* *censur* *censur* Och så *censur* *censur*. Så ungefär! 🙂 Jag har sällan tråkigt. Jag tycker bara att det är lite kul att veta något om dom jag konverserar med. Så, vad jobbar du med, var bor du nu igen, vad har du för skonummer?
Recommended Posts