Algotezza Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Lyxade till det och köpte nåt hekto grottlagrad Gruyere på icke. Gött med osten innanför västen. Antikrundan nu. Ögonen på folk fylls med SEKiner och de ler med dollargrin.
slejnard Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Nu är den på Spotify. Hope u like och dela gärna vidare 🥰 https://open.spotify.com/album/40JPsrfoE0ydYOFVDwyaWY
Bluddrik Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Korven har två ändar När korven är till ende har den ingen ända alls.
Dark Of Light Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Man kan värma korv men hjälp av två spikar i var sin ände av korven och dessa i sin tur anslutna till ett vägguttag. Det kan dock sluta i... ... elände. AAAHAHAHAHA-HAHHahahhihhah... el ände... hehe.. joråsåatte...
Algotezza Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Korven har två ändar och börjar därför på mitten. Veganer och köttätare är ense om slagordet: Stoppa korven!
Bluddrik Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Nu är den på Spotify. Hope u like och dela gärna vidare 🥰 https://open.spotify.com/album/40JPsrfoE0ydYOFVDwyaWY Nu har jag lyssnat, och jag gillar ju Fellow Man klart bäst. Vet inte hur man delar, men det är inte mycket trafik på min Facebook ändå. Får sätta låtarna på repeat för att dra mitt strå till stacken.
slejnard Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Top! Har 2 till under namnet Jama men de verkar blandas ihop med nån annan så jag tog mitt riktiga namn. De heter Rock n roll music I have thought
Bluddrik Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Varför lägger du inte över dom också om du tycker dom är bra?
slejnard Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Man kan inte byta namn på det man lagt ut tyvärr. Är med i en grupp på Facebook och nick borgen har kommenterat låten, att han tyckte den var bra. Kul att höra 🙂
Dark Of Light Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Dina låtar är bra men vete faen om Nick Borgen är något musik orakel. Han har ju sjungit World Wide Webb 😄 :D
Bluddrik Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Dina låtar är bra men vete faen om Nick Borgen är något musik orakel. Han har ju sjungit World Wide Webb 😄 :D Han var bara en fluga.
Dark Of Light Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Hmm... hur länge får KindBen Batra sitta kvar tro? Otroligt att M tappat så mycket.
Bluddrik Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Man kan inte byta namn på det man lagt ut tyvärr. Är med i en grupp på Facebook och nick borgen har kommenterat låten, att han tyckte den var bra. Kul att höra 🙂 Ja, du kanske ska tänka lite på vad du lägger in under ditt riktiga namn så du bara tar det du är riktigt nöjd med.
slejnard Postat 10 mars 2017 Postat 10 mars 2017 Morn å KPD jah! ☺️ Ja, du kanske ska tänka lite på vad du lägger in under ditt riktiga namn så du bara tar det du är riktigt nöjd med. Jo precis
Recommended Posts