Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Linux har LibreOffice

layout = format ???? på svenska.

jag oroar mig över småsaker så mycket. tänk om man kunde bli fri... hehe

Annons
Postat

Linux har LibreOffice

layout = format ???? på svenska.

jag oroar mig över småsaker så mycket. tänk om man kunde bli fri... hehe

Finns inte det på svenska?

Postat

Oroa sig är okay. The human condition. Kommer och går.

Postat

Jag är åt andra hållet. Om jag börjar oroa mig för mycket över nåt finns risken att jag stänger av i stället. Det är inte så lyckat.

Postat

Jag kan observera mig själv inifrån. Kallt konstaterar jag då vad jag upplever och gör.

Postat

Nu har de spelat in klart. Återstår mixning! Kommer lägga upp så småningom för att få mixtips

Är det ungdomar där som spelar in, eller vad?

Postat

Det hade varit kluvet om jag sett mig själv både inifrån och utifrån. I och för sig kan man det genom att kommunicera med andra. Vi lär känna oss själva genom andras ord och reaktioner på det vi gör och säger.

När jag talar om att observera mig själv är det från en fast inre punkt i medvetandet som jag inte kan se men observera mina handlingar och känslor från. Människor är ju självmedvetna och vi kan förhålla oss till våra medvetandeprocesser och fundera över varför vi tänker och gör som vi gör. Det gör alla tror jag men utan att tänka på att man gör det. Men jag är alltså medveten om att jag är medveten om att jag är medveten om mitt medvetande.

Postat

Nä kluvet är dwt inte tycker jag. Låter kanakw lutw märkligt beskrivet men inte att syssla med. Kan sws som lager på lager. Som när det är kallt ute. Det är ju inte kluvet vara klädd lager på lager på vintern. Konstigt på sommaren dock.

Postat (redigerat)

Så är tanken att det ska bli. Dessa är dock unga vuxna. Riktigt bra grundmaterial att sätta tänderna i!

😊

Snuskgubbe ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag vet inte heller. Jag gör bara.

Ja. Det där med kluvet var nog fel. Det är väl snarare så att du är en sammansatt personlighet.

Postat

Linux har LibreOffice

Och en radda till...

Det går faktiskt till och köra Microsoft Word med lite trixande om man så önskar.

Postat

Jag tycker Linux verkar roddigt.

Nu för tiden är det faktiskt busenkelt att komma igång och direkt ha ett system med "allt man behöver". Men det är klart, nog finns det manövrar som kräver en del av användaren.

Postat (redigerat)

Ja. Det där med kluvet var nog fel. Det är väl snarare så att du är en sammansatt personlighet.

GodMorgon!

Jag håller ständigt på med tänkande och vridande och vändande på känslor tankar synsätt därför att det är spännande och intressant. Inte alltid så behagligt. Eftersom jag försöker låta bli att ljuga för mig själv. Viktigare än att något är behagligt är att det är intressant. För mig i alla fall.

Sen är det rätt märkligt med grejor man kan hålla på med, skriva, göra musik, göra bilder eller bara diska och städa, att det kan kännas enkelt och inget märkvärdigt alls när man gör det, men kan låta väldigt komplicerat och krångligt när man beskriver det i ord om man vill ha med alla detaljer.

Redigerat av Algotezza
Postat

GodMorgon!

Jag håller ständigt på med tänkande och vridande och vändande på känslor tankar synsätt därför att det är spännande och intressant. Inte alltid så behagligt. Eftersom jag försöker låta bli att ljuga för mig själv. Viktigare än att något är behagligt är att det är intressant. För mig i alla fall.

Sen är det rätt märkligt med grejor man kan hålla på med, skriva, göra musik, göra bilder eller bara diska och städa, att det kan kännas enkelt och inget märkvärdigt alls när man gör det, men kan låta väldigt komplicerat och krångligt när man beskriver det i ord om man vill ha med alla detaljer.

Jag är nog lite mer avtrubbad. Tänker helst inte så mycket på detaljerna i tillvaron. Det är där Djävulen bor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.