Gäst Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Linux har LibreOffice layout = format ???? på svenska. jag oroar mig över småsaker så mycket. tänk om man kunde bli fri... hehe
Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Linux har LibreOffice layout = format ???? på svenska. jag oroar mig över småsaker så mycket. tänk om man kunde bli fri... hehe Finns inte det på svenska?
Algotezza Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Oroa sig är okay. The human condition. Kommer och går.
Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Jag är åt andra hållet. Om jag börjar oroa mig för mycket över nåt finns risken att jag stänger av i stället. Det är inte så lyckat.
Algotezza Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Jag kan observera mig själv inifrån. Kallt konstaterar jag då vad jag upplever och gör.
slejnard Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Nu har de spelat in klart. Återstår mixning! Kommer lägga upp så småningom för att få mixtips
Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Nu har de spelat in klart. Återstår mixning! Kommer lägga upp så småningom för att få mixtips Är det ungdomar där som spelar in, eller vad?
Algotezza Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Det hade varit kluvet om jag sett mig själv både inifrån och utifrån. I och för sig kan man det genom att kommunicera med andra. Vi lär känna oss själva genom andras ord och reaktioner på det vi gör och säger. När jag talar om att observera mig själv är det från en fast inre punkt i medvetandet som jag inte kan se men observera mina handlingar och känslor från. Människor är ju självmedvetna och vi kan förhålla oss till våra medvetandeprocesser och fundera över varför vi tänker och gör som vi gör. Det gör alla tror jag men utan att tänka på att man gör det. Men jag är alltså medveten om att jag är medveten om att jag är medveten om mitt medvetande.
slejnard Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Är det ungdomar där som spelar in, eller vad? Så är tanken att det ska bli. Dessa är dock unga vuxna. Riktigt bra grundmaterial att sätta tänderna i! 😊
Algotezza Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Nä kluvet är dwt inte tycker jag. Låter kanakw lutw märkligt beskrivet men inte att syssla med. Kan sws som lager på lager. Som när det är kallt ute. Det är ju inte kluvet vara klädd lager på lager på vintern. Konstigt på sommaren dock.
Dark Of Light Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 (redigerat) Så är tanken att det ska bli. Dessa är dock unga vuxna. Riktigt bra grundmaterial att sätta tänderna i! 😊 Snuskgubbe ☺️ Redigerat 8 mars 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Ny svensk deckarserie i tv4 nu. Ingen höjdare direkt. Segt som fan och såsig musik på det.
Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Jag vet inte heller. Jag gör bara. Ja. Det där med kluvet var nog fel. Det är väl snarare så att du är en sammansatt personlighet.
Pico Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Linux har LibreOffice Och en radda till... Det går faktiskt till och köra Microsoft Word med lite trixande om man så önskar.
Pico Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 Jag tycker Linux verkar roddigt. Nu för tiden är det faktiskt busenkelt att komma igång och direkt ha ett system med "allt man behöver". Men det är klart, nog finns det manövrar som kräver en del av användaren.
Algotezza Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 (redigerat) Ja. Det där med kluvet var nog fel. Det är väl snarare så att du är en sammansatt personlighet. GodMorgon! Jag håller ständigt på med tänkande och vridande och vändande på känslor tankar synsätt därför att det är spännande och intressant. Inte alltid så behagligt. Eftersom jag försöker låta bli att ljuga för mig själv. Viktigare än att något är behagligt är att det är intressant. För mig i alla fall. Sen är det rätt märkligt med grejor man kan hålla på med, skriva, göra musik, göra bilder eller bara diska och städa, att det kan kännas enkelt och inget märkvärdigt alls när man gör det, men kan låta väldigt komplicerat och krångligt när man beskriver det i ord om man vill ha med alla detaljer. Redigerat 9 mars 2017 av Algotezza
Bluddrik Postat 9 mars 2017 Postat 9 mars 2017 GodMorgon! Jag håller ständigt på med tänkande och vridande och vändande på känslor tankar synsätt därför att det är spännande och intressant. Inte alltid så behagligt. Eftersom jag försöker låta bli att ljuga för mig själv. Viktigare än att något är behagligt är att det är intressant. För mig i alla fall. Sen är det rätt märkligt med grejor man kan hålla på med, skriva, göra musik, göra bilder eller bara diska och städa, att det kan kännas enkelt och inget märkvärdigt alls när man gör det, men kan låta väldigt komplicerat och krångligt när man beskriver det i ord om man vill ha med alla detaljer. Jag är nog lite mer avtrubbad. Tänker helst inte så mycket på detaljerna i tillvaron. Det är där Djävulen bor.
Recommended Posts