Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Och snöblindhet. Då blir det svårt att hitta till Willys.
Algotezza Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 GoMiddag! Haft en lektion. Två kvar. Fått ett par koppar kaffe så jag är nöjd.
Dark Of Light Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Och snöblindhet. Då blir det svårt att hitta till Willys. Men du bor ju ovanför ICA?
Dark Of Light Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 (redigerat) Annars får du tjacka en 😳 Vi närmare eftertanke ser det där inte ut som en ledarhund utan en dalahäst med en säkerhetsnål genom halsen... Redigerat 8 mars 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Men du bor ju ovanför ICA? Men ibland handlar jag på Willys.
Algotezza Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Nu är den släppt på iTunes och snart på Spotify mfl. Skulle bli jätteglad om ni köper lyssnar gillar och delar till alla ni känner för kärlek är viktigt! 🥰 A little seed of Love A Little Seed of Love - Single av Jan Martinsson https://itun.es/se/csZsib Ska lyssna när den kommer på Spotify
Gäst Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 (redigerat) I en ny spalt i böcker så börjar det med några, kanske 5, mellansteg inåt. Vet nån vilken knapp det är på tangentbordet? "tabbar" / tab. men den vanliga tabb-knappen ger för stora mellanslag, tror jag Redigerat 8 mars 2017 av ewroL
Gäst Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 tabb-knappen på tangentbordet ger fler mellanslag än vad det är i en bok, tror jag.
slejnard Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Ska lyssna när den kommer på Spotify Tack du. Borde komma närsomhelst Nu inspelning på SMÄKK med några
Dark Of Light Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 tabb-knappen på tangentbordet ger fler mellanslag än vad det är i en bok, tror jag.Det kanske beror på vad boken handlar om. En lång historia med många långa och komplicerade samt ovanliga ord t ex; ecklistiastikminister, gymnastikpåse eller marängswiss borde rent logiskt trycka tillbaka det första ordet upp till... många millimeter. Omvänt kan man tänka sig att en bok med ovanligt smala och korta ord såsom; i, ur, på, kuk, å eller sju borde öka avståndet. Kpd.
Gäst Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 tabb-knappen på tangentbordet ger fler mellanslag än vad det är i en bok, tror jag. http://www.kapitel1.se/forum/thread/20441 alltså detta problemet (länken)
Bluddrik Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 http://www.kapitel1.se/forum/thread/20441 alltså detta problemet (länken) Du får läsa instruktionsboken för ordbehandlingsprogrammet om indrag och litet indrag. Annars ska väl tabbarna gå att ställa in? 1
Gäst Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Du får läsa instruktionsboken för ordbehandlingsprogrammet om indrag och litet indrag. Annars ska väl tabbarna gå att ställa in? jaha lite för komplicerat för mig. jag använder Linux.
Pico Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 Du får läsa instruktionsboken för ordbehandlingsprogrammet om indrag och litet indrag. Annars ska väl tabbarna gå att ställa in? Indeed
Pico Postat 8 mars 2017 Postat 8 mars 2017 jaha lite för komplicerat för mig. jag använder Linux. Men vilken ordbehandlare?
Recommended Posts