Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

GoMiddag!

Haft en lektion. Två kvar.

Fått ett par koppar kaffe så jag är nöjd.

Postat (redigerat)

Annars får du tjacka en ledarhund.jpg?mode=crop&width=300&height

😳 Vi närmare eftertanke ser det där inte ut som en ledarhund utan en dalahäst med en säkerhetsnål genom halsen...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Nu är den släppt på iTunes och snart på Spotify mfl. Skulle bli jätteglad om ni köper lyssnar gillar och delar till alla ni känner för kärlek är viktigt! 🥰 A little seed of Love

A Little Seed of Love - Single av Jan Martinsson

https://itun.es/se/csZsib

Ska lyssna när den kommer på Spotify

Postat (redigerat)

I en ny spalt i böcker så börjar det med några, kanske 5, mellansteg inåt.

Vet nån vilken knapp det är på tangentbordet?

"tabbar" / tab.

men den vanliga tabb-knappen ger för stora mellanslag, tror jag

Redigerat av ewroL
Postat

tabb-knappen på tangentbordet ger fler mellanslag än vad det är i en bok, tror jag.

Postat

tabb-knappen på tangentbordet ger fler mellanslag än vad det är i en bok, tror jag.

Det kanske beror på vad boken handlar om. En lång historia med många långa och komplicerade samt ovanliga ord t ex; ecklistiastikminister, gymnastikpåse eller marängswiss borde rent logiskt trycka tillbaka det första ordet upp till... många millimeter. Omvänt kan man tänka sig att en bok med ovanligt smala och korta ord såsom; i, ur, på, kuk, å eller sju borde öka avståndet.

Kpd.

Postat

Du får läsa instruktionsboken för ordbehandlingsprogrammet om indrag och litet indrag. Annars ska väl tabbarna gå att ställa in?

jaha lite för komplicerat för mig. jag använder Linux.

Postat

Du får läsa instruktionsboken för ordbehandlingsprogrammet om indrag och litet indrag. Annars ska väl tabbarna gå att ställa in?

Indeed

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.