Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Finns en ny religiös rörelse där man tror Gud finns om man käkar godis. The God-is-movement.
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Och så har vi alla som tillhör koffeinismen där mantrat för att uppnå upplysning lyder Kååååååå Peeeeeee Deeeeoooooooo
slejnard Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Finns en ny religiös rörelse där man tror Gud finns om man käkar godis. The God-is-movement. 😆 Och så har vi alla som tillhör koffeinismen där mantrat för att uppnå upplysning lyder Kååååååå Peeeeeee Deeeeoooooooo Naturligtvis 😑 kör den varje dag
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Nån här som likt Ola Salo och jag gillar palindrom? Har ni nån favorit? Den här är min favvo. Har doxk ej kommit på den själv. Dromedaren Alpotto planerade mord. Den här har mig som uppfinnare Viljesvaga gavs ej liv.
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Har man hittat något "naturfolk" som inte haft någon slags religion?
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Nån här som likt Ola Salo och jag gillar palindrom? Har ni nån favorit? Har Salo sagt att han gillar palindrom? Själv skulle jag inte vilja ha en ordlek till namn.
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Alla naturfolk jag hört talas om har trott på andar i naturen. Animism. Naturrutan
Dark Of Light Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Har man hittat något "naturfolk" som inte haft någon slags religion?Raggare?
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Det är därför Ola Salo har det som artistnamn. Jag trodde det var hans riktiga namn.
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Han heter Svensson från början Herr Salo. Nossnevs Svensson låter inte lika bra.
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Alla naturfolk jag hört talas om har trott på andar i naturen. Animism. Jag har försökt att googla om det finns några som inte gör det men inte hittat något.
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Religion ingår i människans utveckling verkar det. Når hon en dag dit att klara sig utan att tro på något alls... Inte ens politik, kultur och vetenskap?
SnigelDynamit Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 (redigerat) Jag har så tgikårt!!! Svårt att tänka baklänges. Bra apmygnräjh. Jag vill gå på tjed. Någon här som är över 175, bor i mlhsT och är singel? Längden är viktigast. Edit: Bor i mlhtS !!!! Redigerat 7 mars 2017 av SnigelDynamit
Dark Of Light Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Jag har så tgikårt!!! Svårt att tänka baklänges. Bra apmygnräjh. Jag vill gå på tjed. Någon här som är över 175, bor i mlhsT och är singel? Längden är viktigast. Edit: Bor i mlhtS !!!! 😳 Finns det så gamla personer ens? Bluddrik är väl närmast men det faller på längden har vi konstaterat tidigare 😄
SnigelDynamit Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Kom igen nu!!! DoL - vi planerar in en dejt (för det är spännande) och så avbokar vi i sista minuten! Har så obeskrivligt tråkigt. Tgikårt.
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Tråkiga gikårt. Nu ska jag ha min fulhetssömn med många torra oklara drömmar. Upp 530 i morron. Norr om i morron. Tur e dös söderut.
SnigelDynamit Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Men hjälp då! Gör en lista på vad jag söker hos en man - bra egenskaper liksom. Ni verkar alla vara män så ni borde veta vad som är bra hos er. Ska klistra in den på match.com för nu har jag så tråkigt så jag skickar flörtar till folk som skriver positivE och YOLO YOLO YOLO.
slejnard Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Nu är den släppt på iTunes och snart på Spotify mfl. Skulle bli jätteglad om ni köper lyssnar gillar och delar till alla ni känner för kärlek är viktigt! 🥰 A little seed of Love A Little Seed of Love - Single av Jan Martinsson https://itun.es/se/csZsib
Dark Of Light Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Kom igen nu!!! DoL - vi planerar in en dejt (för det är spännande) och så avbokar vi i sista minuten! Har så obeskrivligt tråkigt. Tgikårt. Ja det gör vi! Vi ses om en minut. Jag tar med mig tre hinkar och en indian. Då fixar du tändvätska, vaselin och tårtspaden!
Dark Of Light Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Nu är den släppt på iTunes och snart på Spotify mfl. Skulle bli jätteglad om ni köper lyssnar gillar och delar till alla ni känner för kärlek är viktigt! 🥰 A little seed of Love A Little Seed of Love - Single av Jan Martinsson https://itun.es/se/csZsib Klart man ska dela med sig av kärleks säden! ☺️
Recommended Posts