Dark Of Light Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 5 timmar sedan, slejnard säger: Morn å KPD! Grattis till ptn 🙂 Tack så oerhört mycket!!! Det vämde, min tacksamhet vet inga gränser. Än en gång, tack. Det känns alltid positivt med väl formulerade gratulationer. Jag vill speciellt nämna mina föräldrar utan vilka denna stund inte vore möjlig, öl, kaffe samt grannflickan. 10 minuter sedan, slejnard säger: Ost å skinnpaj pd?! 😳
Vesuvius Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 36 minuter sedan, slejnard säger: he kallt! 😮 Du får hålla dig inomhus.
slejnard Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 jå de gör jag. men man måste transportera sig!
Dark Of Light Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 2 timmar sedan, slejnard säger: jå de gör jag. men man måste transportera sig!
Dark Of Light Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 (redigerat) Här ligger det runt nollan. Kvalmigt... är det våren som... 😕 Apropå kvalmigt... Smått underhållande skrivet om "de aderton" & Co i "Akademien". Man undrar bitvis om det är en direkt recension av verkligheten eller en påhittad prosa (vilket det förstås är). Man kan ju också undra hur dylika kretsar ges luft och underhålls överhuvudtaget. Det finns en unken doft av något rätt så instängt hos dessa typer och deras lokaler. Lååångt ifrån snille och smak... Redigerat 18 december 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 Sjöng om Halleluja decembernatt tillslut. Vad tror ni?
Vesuvius Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 3 timmar sedan, Dark Of Light säger: Apropå kvalmigt... Smått underhållande skrivet om "de aderton" & Co i "Akademien". Man undrar bitvis om det är en direkt recension av verkligheten eller en påhittad prosa (vilket det förstås är). Man kan ju också undra hur dylika kretsar ges luft och underhålls överhuvudtaget. Det finns en unken doft av något rätt så instängt hos dessa typer och deras lokaler. Lååångt ifrån snille och smak... Undrar om Ebba Witt-Brattström själv har varit antastad, eller om hon är en av dom som tigit om sakernas tillstånd? Hon måste ju hur som helst ha befunnit sig i den kåte fransmannens absoluta närhet under många år.
slejnard Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 Vart en jäla skum effekt! Nåt mysko vibrato! 😆
Vesuvius Postat 18 december 2017 Postat 18 december 2017 6 minuter sedan, slejnard säger: Vart en jäla skum effekt! Nåt mysko vibrato! 😆 Får lyssna i morn. Är det en egen låt?
slejnard Postat 19 december 2017 Postat 19 december 2017 Morn å KPD. nej ingen egen låt. Måste ta bort å mixa om. Nåt mysko varte 😄
Recommended Posts