Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
21 minuter sedan, slejnard säger:

Tack! Kanske skulle prova den i tex A? 

Vet inte vad andra tycker? Det kanske bara är jag? Eller också kan du kanske köra AC/DC-stil med falsett?

Postat
7 timmar sedan, slejnard säger:

Falsett är svårt. Kanske måst prova!

Du får bra kritik i storforum. Tom Die Hard är positiv. Det händer inte många ggr per år.

Postat

Ibland hittar man intressanta saker när man slösurfar. Jag har ibland, just när jag är på väg att somna, upplevt en rejäl smäll i huvudet som har fått mig att bli klarvaken på en gång. Jag har inte haft nån värk, men det har varit obehagligt och lite skrämmande, och det har känts lite för fånigt att ta upp med en doktor.

Nu visar det sig att det finns ett namn på detta, nämligen Exploding Head Syndrome/Exploderande huvud syndrom . Ganska lugnande faktiskt, men det känns fortfarande lite smålöjligt på något sätt.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

Postat
1 timme sedan, Vesuvius säger:

Ibland hittar man intressanta saker när man slösurfar. Jag har ibland, just när jag är på väg att somna, upplevt en rejäl smäll i huvudet som har fått mig att bli klarvaken på en gång. Jag har inte haft nån värk, men det har varit obehagligt och lite skrämmande, och det har känts lite för fånigt att ta upp med en doktor.

Nu visar det sig att det finns ett namn på detta, nämligen Exploding Head Syndrome/Exploderande huvud syndrom . Ganska lugnande faktiskt, men det känns fortfarande lite smålöjligt på något sätt.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

Smäller det högt? Att en del hör röster har man ju hört talas om men explosioner känns väldigt hårdrockigt ☺️

Postat
1 timme sedan, Dark Of Light säger:

Smäller det högt? Att en del hör röster har man ju hört talas om men explosioner känns väldigt hårdrockigt ☺️

Det tjongar till. När man läser om det är det tydligt att folk uppfattar det hela väldigt olika. Det hela räknas tydligen in under samma rubrik som det K9 hade. 

Postat
15 timmar sedan, slejnard säger:

Ny låt!

Hej Min Vän:

vilket tryck 🙂

Postat
17 timmar sedan, slejnard säger:

Ny låt!

Hej Min Vän:

Du har ett så satans härligt progg uttryck, rena -70 talet kunde det vara när man hör det! Liiite småsur sång här och var men vad faen, resten är ju guld! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.