Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Har du Viaplay?

Postat

TV 3 visar bara uppsnacket. Vad är det för jävla stil? Det är som att bara visa uppvärmningen av en hockeymatch.

Postat

Undrar om han blir snabbknockad igen?

Postat

Är det slut än?

Postat

En öppen hand från G.son rätt i ögat på Tex. Han ser lite roligt ut G.son när han springer undan ibland.

Han ser alltid rolig ut med dom där örona.

Postat

Men vem orsakade skadorna? Om de var någon annan ska väl inte du stå för några fioler?

Ja tack! Jag tar gärna några också! Blir det sylt till och kaffe förstås! Jag tar mitt svart. Ja inte plättarna utan kaffet då.

Nej, det vore ju det ideala. Det kräver ju dock att grannen, som vi misstänker, tar på sig det hela. Vi har ju inga bevis utan bara indicier. Finns ju inte mycket att göra då.

Postat

Nej, det vore ju det ideala. Det kräver ju dock att grannen, som vi misstänker, tar på sig det hela. Vi har ju inga bevis utan bara indicier. Finns ju inte mycket att göra då.

Ah... dags för ett hembesök alltså. ☺️
Postat

Morn. Svalt och skönt.

Postat

Tufft schema!

Någon som fått samtal från de kreativa entreprenörerna från Somalien eller som nu senast Seychellerna?

Jag har fått ett från Somalien, farsan flera bl a just från Seychellerna. Nåja, ingen av oss svarade så ingen fara men man upphör aldrig förvånas av kreativiteten. ☺️

Postat

Sov iaf på hotell så det var ju nice 😑

Det betyder bacon till frukost. Eller är du vegetarian?

Postat

Jag har hemligt telefonnummer. Jag kan det inte själv en gång.

Postat

Jag har sånt där Comviq kontant som jag har haft i 20 år. Funderar på att byta till Hallon dock.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.