Dark Of Light Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 (redigerat) Första riktigt tuffa etappen i girot idag. Sista två milen är brant uppför. Värm upp ordentligt så ska det nog ordna sig ska du se. Det är dags att överge den här datorn och gå över till min "nya begagnade". Vet inte hur jag ska göra med Studio forum dock. Loggar jag ut så kommer jag väl inte in igen. Har skickat ett meddelande till Yllet om det hela dock, så jag hoppas att det löser sig. Kanske får vi se ett nytt identitetsbyte igen. Saddam II? Har ni andra problem (sedan serverbytet) att gå direkt in i PM lådan från första sidan? Min PM står och "tuggar" men om jag först går in t ex i den här tråden så fungerar det utmärkt? Även att överhuvudtaget komma in i forumet från en mobil är segare än innan bytet 😕 PC går bra. Redigerat 9 maj 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Kanske får vi se ett nytt identitetsbyte igen. Saddam II? Vet inte vilket man skulle välja om man får välja. Trivdes rätt bra med DG.
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Det är det enda folk bryr sig om nu för tiden. Telefoner och kaffe.
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 härligt! det ska bita å bli mjölksyra! Läste säkert 10 ggr innan jag begrep.
Dark Of Light Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Jo det segar med telefonen! Skriv i tråden DOL D e d jag ska göra. Så e d. D e d d e!!! 😛 Det är det enda folk bryr sig om nu för tiden. Telefoner och kaffe. Nuppa! Du glömde nuppa!!!! 😑 Läste säkert 10 ggr innan jag begrep. Jag fattar inte än men så har jag inte läst mer än 4ggr än så länge 😕
slejnard Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Förklaring: Det ska vara så tungt att cykla så det sliter och skapar kraftig mjölksyra. Bra Pt va? 🙂 Det är det enda folk bryr sig om nu för tiden. Telefoner och kaffe. Gott va 🙂
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Förklaring: Det ska vara så tungt att cykla så det sliter och skapar kraftig mjölksyra. Nu när det är försent.
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Kl 21.00 ikväll! Ettan! ...då är det tävling! Jodå! 😑 Har dragit igång tråden. Skriv gärna nåt om låtarna eller artisterna eller nåt.
Dark Of Light Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Sent om cider 😳☺️ Cider är gott! 🙂 Har dragit igång tråden. Skriv gärna nåt om låtarna eller artisterna eller nåt. Jag skrev att det var vagott! Räknas det? 😕
Recommended Posts