Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag undrar om någon vet hur det ligger till med detta? Det är väl ett svenskt företag, men man kanske vill kommunicera på engelska?

Fixar iofs engelskan, men jag behöver skriva ett rätt långt mejl om ganska många problem som det skulle vara lättare att förklara på svenska.

Någon som vet?

Annons
Postat (redigerat)

Min erfarenhet är att de är tyvärr är dåliga på att svara överhuvudtaget, det kan ju förstås förändrats på senare år. Då svarade de bara på engelska.

Jag skulle avråda från att skriva ett långt mail, oftast svarar företag på det första som står i mailet och hoppar över resten. Bättre att stycka upp det på flera om det går.

Kanske är det så att supporten räknar hur många mail en medarbetare tar hand om per dag, det kan vara därför.

Pröva att skriva en kort fråga på svenska, om problemet inte är akut; då hade jag skrivit en kort fråga på engelska. Och se vad som händer. Jag hade också kollat forumet som är lite mer aktivt i vissa ämnen.  🙂

Redigerat av laban1
Postat

Problemet är rätt komplicerat. Jag köpte ett antal pluggar mm för ett år sedan och skulle nu, efter en datorkrasch försöka komma igång igen. Finner dock att produkterna inte finns registrerade som de borde vara, och väl därför inte kan laddas hem på nytt, om jag förstår saken rätt?

Postat (redigerat)

Kan registrerade produkter försvinna från Toontrack-siten, det låter oroväckande i så fall. Numera har de något program som håller reda på licenser, är det det som stökar?

Du har inte serienummer på en BU-disk då, eller på mail?

Redigerat av laban1
Postat

Kan registrerade produkter försvinna från Toontrack-siten, det låter oroväckande i så fall. Numera har de något program som håller reda på licenser, är det det som stökar?

Du har inte serienummer på en BU-disk då, eller på mail?

Om jag har fattat rätt är det serienumren jag har på mejl. Produkterna installerades, och registrerades därmed om jag minns rätt, innan den nya registreringproceduren kom i användande.

Postat

Om jag har fattat rätt är det serienumren jag har på mejl. Produkterna installerades, och registrerades därmed om jag minns rätt, innan den nya registreringproceduren kom i användande.

Installera Product Manager och logga in med dina uppgifter så bör allt som du har registrerat komma upp där. 

https://www.toontrack.com/product-manager

ProductManager_top-image.png

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.