Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) Idag söndag den 24 april var det exakt tvÄ Är sedan första numret av Studio kom ut i kioskerna (dÄ en torsdag). TvÄ riktigt roliga Är som gÄtt nÀstan för fort. Vad som började med en lös tidningsidé och - faktiskt (!) - saft och bullar pÄ en SödermalmsbakgÄrd i Stockholm, blev efter nÄgra mÄnader en affÀrsplan som landade pÄ förlaget IDG för snart 2,5 Är sedan. Vi vill passa pÄ att tacka alla trogna och nya lÀsare - och ser fram emot mÄnga fler spÀnnande Är! /Tidningen Studio EDIT: Och som L.C. noterade, det 20:e numret Àr precis pÄ vÀg ut. 5 nummer första Äret, dÀrefter 11 nummer per Är. EDIT 2: Tack Carola för saften och bullarna. Redigerat 24 april 2005 av Olsberg Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Grattis! Ser fram emot att fortsÀtta lÀsa tidningen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Signert Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Födelsedagskalas? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 TrÄdstartare Dela Postat 24 april 2005 You bet. FödelsedagstÄrta imorgon. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Var det sÄ lÀngesedan? Jösses va tiden gÄr. Oh well, grattis dÄ! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Grattis!! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Efter ett par tveksamma nummer i början, har tidningen bara blivit bĂ€ttre och bĂ€ttre. Ett stort grattis! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Grattis! Hoppas ni fortsĂ€tter att vara min favorittidning! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 24 april 2005 Efter ett par tveksamma nummer i början, har tidningen bara blivit bĂ€ttre och bĂ€ttre. Ett stort grattis! đ Tack! Det tar alltid ett tag innan man har etablerat en bra frilansbas och innan redaktionen Ă€r mer inarbetad och tidningen har hittat sin form. Och den kommer bli Ă€nnu lite bĂ€ttre. FörstĂ„s đ Detta forum Ă€r ovĂ€rdeligt nĂ€r det kommer till respons - vilket Ă€r det viktigaste nĂ€r man gör tidning. Till alla: Ăr det nĂ„got du reagerar pĂ„ eller vill se i tidningen, skicka gĂ€rna ett PM till mig eller till Mats_S. Det Ă€r inte alltid vi ser en bra idĂ© i ett inlĂ€gg hĂ€r pĂ„ forumet. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 HBTU HBTU HBTSTUUUUUUUUUUUDIOOOOOOOOOOO đđđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Var lite skeptisk i början...instĂ€llningen var typ "inget knĂ€cker en bas med tre distboxar och dubbla rörtoppar" och "va f-n Ă€r en synth...vadĂ„ mjukvara"...men tidningen fick mig succesivt att lyfta vĂ€nster ögonlock högre och högre. Sh-t...sen var jag fast. Tack för vĂ€ckelsen...och grattis!!! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Grattis! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ken KÀngström Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Grattis. Ser fram emot kommande nummer desutom. En tidning jag aldrig kommer slÀppa =). Förresten. SlÀpps nÀsta nummer imorgon? (Idag beroende pÄ hur man ser pÄ kockan.) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Kul! Grattis! Jag var inte med riktigt frĂ„n början, men har bestĂ€llt saknade nummer i efterhand.. sĂ€g mig, vad var det för lĂ„ngt uppehĂ„ll mellan # 1 och 2? T.o.m byte av logga osv? Nyfiken. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Vinyl Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Grattis och tack för en bra tidning đđł Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 25 april 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 25 april 2005 sĂ€g mig, vad var det för lĂ„ngt uppehĂ„ll mellan # 1 och 2? T.o.m byte av logga osv? Nyfiken. đ UtvĂ€rdering, semester och redesign. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HÄkan Ekberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Grattis, lite efterhand! HÄkan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Elton Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 grattis grattis Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Grattis! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Grattis till er (och till oss). Keep it up! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Grattis till tvÄÄringen. HÄller med om att tidningen var lite skakig i början, men den har hela tiden utvecklats och nu i toppform. Emellertid fanns kÀnslan av att "den hÀr Àr för mig" redan frÄn första numret. Jag och en kompis tog var sin prenumeration - jag pÄ Studio och han pÄ MM... Nu vill han bara lÄna mina tidningar hela tiden... ;-) Grattis till senaste numret btw. Addic fick en intressant ruta och Majken ser vi titt som tÀtt. Kul att fÄ ihop den lite friare formen pÄ forum med den strukturerade i tidningen. Vill inte vara utan nÄgon av dem. Med IRL-trÀffarna sÄ Àr treenigheten komplett. Modererade IRL-trÀffar med olika teman Àr nÀsta stora utmaning. Jag skall fundera lite pÄ kammaren... Hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra... //nemo Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 25 april 2005 TrÄdstartare Dela Postat 25 april 2005 Modererade IRL-trÀffar med olika teman Àr nÀsta stora utmaning. Jag skall fundera lite pÄ kammaren... Gör det, mycket bra idé! Kanske lÄta alla deltagare bidra med ett litet kort eget seminarium inom nÄgot denne brinner för eller kan mycket bra? Med skön fest efterÄt? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
djonas Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Stort grattis! Jag tror faktiskt att jag har samtliga nummer av Studio. đ Timingen var perfekt för min del. Just som jag pĂ„ riktigt började med musik pĂ„ datorn dvs för lite drygt 2 Ă„r sedan hittade jag nr 1 i kiosk. PĂ„ tidningen stĂ„r det ju "...för dig som skapar musik pĂ„ dator...typ". Fan det var ju gjutet att man skulle trilla dit. đ Det lustiga Ă€r att trots att jag har alla numren har jag först nu bestĂ€llt prenumeration pĂ„ tidningen. đ Har lixom inte fĂ„tt tummen ur, hehe fast Ă„ andra sidan sĂ„ Ă€r jag betydligt mer aktiv pĂ„ forumet nu Ă€n tidigare. Keep up the good work, you have done a damn good job so far! đ Mvh / djonas Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Modererade IRL-trĂ€ffar med olika teman Ă€r nĂ€sta stora utmaning. Jag skall fundera lite pĂ„ kammaren... Gör det, mycket bra idĂ©! Kanske lĂ„ta alla deltagare bidra med ett litet kort eget seminarium inom nĂ„got denne brinner för eller kan mycket bra? Med skön fest efterĂ„t? Kommer du ihĂ„g förslaget jag mailade er för lÀÀÀÀnge sen? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Stort grattis!Jag tror faktiskt att jag har samtliga nummer av Studio. đ Timingen var perfekt för min del. Just som jag pĂ„ riktigt började med musik pĂ„ datorn dvs för lite drygt 2 Ă„r sedan hittade jag nr 1 i kiosk. PĂ„ tidningen stĂ„r det ju "...för dig som skapar musik pĂ„ dator...typ". Fan det var ju gjutet att man skulle trilla dit. đ Det lustiga Ă€r att trots att jag har alla numren har jag först nu bestĂ€llt prenumeration pĂ„ tidningen. đ Har lixom inte fĂ„tt tummen ur, hehe fast Ă„ andra sidan sĂ„ Ă€r jag betydligt mer aktiv pĂ„ forumet nu Ă€n tidigare. Keep up the good work, you have done a damn good job so far! đ Mvh / djonas Har du sett att du Ă€r recenserad i det nya numret? đ 10-ackordslĂ„ten Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Grattis. Ser fram emot kommande nummer desutom. En tidning jag aldrig kommer slÀppa =). Förresten. SlÀpps nÀsta nummer imorgon? (Idag beroende pÄ hur man ser pÄ kockan.) Undrar varför DU sÄg fram mot det nummret hehe... Addic59s msn de senaste 8dagarna. 8 dagar kvar 7 dagar kvar 6 dagar kvar 5 dagar kvar 4 dagar kvar 3 dagar kvar 2 dagar kvar 1 dagar kvar Sant faktiskt Vet inte vad du har nu iofs fÄr dra upp och kolla hehe, grattis igen Kenny! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Grattis. Ser fram emot kommande nummer desutom. En tidning jag aldrig kommer slĂ€ppa =). Förresten. SlĂ€pps nĂ€sta nummer imorgon? (Idag beroende pĂ„ hur man ser pĂ„ kockan.) Undrar varför DU sĂ„g fram mot det nummret hehe... Addic59s msn de senaste 8dagarna. 8 dagar kvar 7 dagar kvar 6 dagar kvar 5 dagar kvar 4 dagar kvar 3 dagar kvar 2 dagar kvar 1 dagar kvar Sant faktiskt Vet inte vad du har nu iofs fĂ„r dra upp och kolla hehe, grattis igen Kenny! Jo, det dĂ€r förundrades jag oxĂ„ över. Tror jag klarade mig till "3 dagar kvar" innan jag var tvungen att frĂ„ga... đź Hur som helst, Grattis Kenny! Hoppas du fĂ„r fler anledningar att bidra med fler artiklar. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Ken KÀngström Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Tackar och Bockar Shadows och Hacke. Det va ju en liten debut för mig sÄ nÄt va jag ju helt enkelt tvungen att göra =). Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Grattis... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
janne c (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Grattis till en mycket bra tidning för Studio, Musik och teknik tokar. Har saknats sedan Studio Sound slutades att lev till landet för vettiga pengar. Janne c Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.