necroticgesture Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Tjenne! Vi skulle vilja ha lite erfarna öron som kan hjälpa oss lyssna på vår produktion och ge lite tips eller kritik på saker som inte låter riktigt bra. Hela processen är färdigställd med hörlurar och enbart referenslyssnad vid några tillfällen av mig själv i andra system men jag har ingen möjlighet att säga vad som låter bra och inte i min lyssningsmiljö. Tacksamma till tusen för lite pointers och feedback! https://soundcloud.com/patrik-gustafsson-6/necrotic-gesture-andetag
oioioi Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Mycket bra! Kanske lite väl polerat och modernt för att vara riktigt elakt. Varför språkbytena?
necroticgesture Postat 1 december 2016 Trådstartare Postat 1 december 2016 (redigerat) Mycket bra! Kanske lite väl polerat och modernt för att vara riktigt elakt. Varför språkbytena? Den engelska texten är ganska "sålänge" just nu, placeholder.. Det mesta är slasksång för o skruva på. note to self: ta inte ett break från att skriva text, det blir inte färdigt förrens man tvingar sig själv då! 🙂 Redigerat 2 december 2016 av necroticgesture
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.