oioioi Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Det är december och första advent är avklarad, så visst är det dags för tomteluva? magnus83 har redan startat, så jag följer efter!
ostfisk Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Haha jag har kvar min sen förra julen. Tog aldrig av den.
laban1 Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Haha jag har kvar min sen förra julen. Tog aldrig av den. Precis, min fick sitta kvar ända in i juli, vågar man 😛
slejnard Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Inte för att göra er besvikna men jag ids inte byta just nu 😑 Tar en kaffe på det! Imorgon...
Guitar Nilsson Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 (redigerat) Inte för att göra er besvikna men jag ids inte byta just nu 😑 Tar en kaffe på det! Imorgon... Jag är både för korkad och för dum för att kunna byta bild. Edit: Men för ful. Redigerat 2 december 2016 av Guitar Nilsson
Die Hard (oregistrerad) Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Är en riktig tomte i alla fall så....
magnus83 Postat 15 december 2016 Postat 15 december 2016 Det är december och första advent är avklarad, så visst är det dags för tomteluva? magnus83 har redan startat, så jag följer efter! Hehe, så jag är en trendstartare. Lite trist bara att jag har samma avatar året runt... 😉 Antingen så kan man välja att se det som ren lathet, eller så kan man se det som ett sätt att alltid vara förberedd på den gäckande julen som dyker upp när man minst anar det 🙂
oioioi Postat 16 december 2016 Trådstartare Postat 16 december 2016 Hehe, så jag är en trendstartare. Lite trist bara att jag har samma avatar året runt... 😉 Antingen så kan man välja att se det som ren lathet, eller så kan man se det som ett sätt att alltid vara förberedd på den gäckande julen som dyker upp när man minst anar det 🙂 Enklaste för dig vore väl att klistra in en påskkyckling på axeln och en midsommarkrans runt tomteluvan, så är du redo året runt!
oioioi Postat 15 januari 2017 Trådstartare Postat 15 januari 2017 Tjugondag knut var i förrgår, så tomteluvorna bör tas av nu!
Dark Of Light Postat 15 januari 2017 Postat 15 januari 2017 Håller med. Min avatar sprack dessutom pga ovarsam hantering. De gör inte som förr de där...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.