Bluddrik Postat 5 mars 2017 Trådstartare Postat 5 mars 2017 Jag hoppas på Owe. Om inte annat för att få se hur Europa reagerar på en snart nittioårig artist.
Bluddrik Postat 11 mars 2017 Trådstartare Postat 11 mars 2017 Då var det snart dags. Owe sjunger sist.
Dark Of Light Postat 11 mars 2017 Postat 11 mars 2017 Jag hoppas på Owe. Om inte annat för att få se hur Europa reagerar på en snart nittioårig artist.Men det är ju bara för att ni korv konnesörer håller ihop ☺️
Die Hard (oregistrerad) Postat 11 mars 2017 Postat 11 mars 2017 Nu gluttar jag inte på det här pajasprogrammet men många som klagat på att det är så dåliga låtar generellt och har det inte med att göra med att man inte vill riskera att vinna igen? Det är ju kostsamt att hålla i det och man vill vänta minst några år till innan man tror att man har en bra vinnare?
Dark Of Light Postat 11 mars 2017 Postat 11 mars 2017 Hur kan man inte gilla varmkorv lixom.. 😑Jodå men inte lådvis ☺️
Claes Holmerup Postat 11 mars 2017 Postat 11 mars 2017 Fel låt vann! 🙂 Absolut! Det fanns ju inget annat än fel låtar... 😏
slejnard Postat 11 mars 2017 Postat 11 mars 2017 Fel fel fel! Gör om gör rätt! Hade åtminstone fyra låtar före. Nano Jon-Henrik Owe och hon ljusa med lockigt hår...Amanda? Statistiskt är vi dock ändå bland dom bästa länderna i ESC sen. Det är kul 🙂 Ja en låda varmkorv tack!
Dark Of Light Postat 11 mars 2017 Postat 11 mars 2017 Fel fel fel! Gör om gör rätt! Hade åtminstone fyra låtar före. Nano Jon-Henrik Owe och hon ljusa med lockigt hår...Amanda? Statistiskt är vi dock ändå bland dom bästa länderna i ESC sen. Det är kul 🙂 Ja en låda varmkorv tack! Wiktoria? Hon var ok. Jah vi får väl förkorva oss då. ☺️
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Trådstartare Postat 9 maj 2017 Då var det dags för den första semifinalen i Eurovision Song Contest. Det hela startar i SVT 1 klockan 21.00. Sveriges Robin Bengtsson startar först. Arton länder ställer upp och tio går vidare. Här betygssätter Anders Nunstedt på Expressen låtarna. Han är inte så positiv. http://www.expressen.se/noje/eurovision/getingbetyg-pa-latarna-i-forsta-eurovision-semin/
Claes Holmerup Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Laddar upp med chips och hela baletten, som vanligt. Mest skitlåtar misstänker jag - men det är ju ändå kul att se spektaklet. 🙂
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Trådstartare Postat 9 maj 2017 Laddar upp med chips och hela baletten, som vanligt. Mest skitlåtar misstänker jag - men det är ju ändå kul att se spektaklet. 🙂 Du brukar väl inte rulla in förrän efter midnatt? Har du verkligen inget annat för dig?
Bluddrik Postat 9 maj 2017 Trådstartare Postat 9 maj 2017 Det var Bengtsson det. Det ska väl räcka till final. Snyggt nummer. Låten tycker jag fortfarande är lite sådär.
Emelie Gabriella Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Bara jag som tycker sångljudet var sämre de första 3-4 bidragen ikväll? Känns som det repade sig en bit in.. otroligt torrt i början av sändningen. Eller bara jag?
slejnard Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Hoppar in i programmet nu på snabbreprisen. En del guldkorn blandat med inte så bra. Låtarna är sig lika från år till år. Polen Litauen och Island lät bra + Sverige såklart
slejnard Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Bara jag som tycker sångljudet var sämre de första 3-4 bidragen ikväll? Känns som det repade sig en bit in.. otroligt torrt i början av sändningen. Eller bara jag? Tänkte inte på det under snabbreprisen i alla fall men kan stämma.
Emelie Gabriella Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Tänkte inte på det under snabbreprisen i alla fall men kan stämma. Nej, under snabbreprisen tyckte jag det var bättre. Spekulerade i om det var en tidigare tagning... men kanske är mina öron som behövde en stund att värmas upp 😄
Claes Holmerup Postat 9 maj 2017 Postat 9 maj 2017 Bästa låtarna var Azerbaijan, Albanien, Island och Polen. Övriga (inkl Sverige) mer eller mindre menlöst - och halva startfältet var ju ungefär lika kasst som de svenska delfinalerna var i år...
Claes Holmerup Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Har ju glömt kommentera... Kvällens bästa var Bulgarien, Danmark, Israel och Schweiz. Resten var inget att hänga i julgranen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.