Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag hoppas på Owe. Om inte annat för att få se hur Europa reagerar på en snart nittioårig artist.

Men det är ju bara för att ni korv konnesörer håller ihop ☺️
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Nu gluttar jag inte på det här pajasprogrammet men många som klagat på att det är så dåliga låtar generellt och har det inte med att göra med att man inte vill riskera att vinna igen? Det är ju kostsamt att hålla i det och man vill vänta minst några år till innan man tror att man har en bra vinnare?

Postat

Fel fel fel! Gör om gör rätt!

Hade åtminstone fyra låtar före. Nano Jon-Henrik Owe och hon ljusa med lockigt hår...Amanda?

Statistiskt är vi dock ändå bland dom bästa länderna i ESC sen. Det är kul 🙂

Ja en låda varmkorv tack!

Wiktoria? Hon var ok. Jah vi får väl förkorva oss då. ☺️
  • 1 månad senare...
Postat

Laddar upp med chips och hela baletten, som vanligt.

Mest skitlåtar misstänker jag - men det är ju ändå kul att se spektaklet. 🙂

Du brukar väl inte rulla in förrän efter midnatt? Har du verkligen inget annat för dig?

Postat

Tänkte inte på det under snabbreprisen i alla fall men kan stämma.

Nej, under snabbreprisen tyckte jag det var bättre. Spekulerade i om det var en tidigare tagning... men kanske är mina öron som behövde en stund att värmas upp 😄

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Dags för andra semifinalen.

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Makedonien är helt ok.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.