Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

6. Sara Varga och Juha Mulari "Du får inte ändra på mig" - Saknar ballader i tävlingen, men detta är tråkigt. Är detta verkligen den bästa balladen som sökt till tävlingen? Amatörmässigt.

Postat

Ja det var då vad småsurt och "småmissigt" det var. En seg låt också. Är det inne i år? Eller ska det vara en up-tempo? Svårt att hålla reda på alla två trenderna i mellovärlden...

Postat

6. Sara Varga och Juha Mulari "Du får inte ändra på mig" - Saknar ballader i tävlingen, men detta är tråkigt. Är detta verkligen den bästa balladen som sökt till tävlingen? Amatörmässigt.

Knappast men du vet ju att Björkman bestämmer.

7. Loreen "Statements" - Barfota igen. Hoppas denna lågbudget-Björk åker ut direkt.

😄

Postat

Wiktoria "As I lay me down" går direkt till final tillsammans med Jon Henrik Fjällgren feat Aninia "En värld full av strider". Obegripligt.

Axel Schylström "När ingen ser" går till andra chansen tillsammans med Loreen "Statements". Vilken chock för Loreen att inte gå direkt till final.

Postat (redigerat)

Verkligen! Men Ratt? Lordi lyckades ju men inte förändrade det något. ☺️ Vad skulle krävas? Björkman kan ju ersättas av någon annan likasinnad så det räcker inte.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ok - detta årets fjärde deltävling var härmed officiellt sista spiken i kistan. I år har det varit idel bottennapp, så nästa år skiter vi i deltävlingarna helt och ser bara finalen, så slipper vi slösa bort 4 timmar på meningslöst skräp.

Det har banne mig aldrig tidigare varit så urdåligt som i år - och denna deltävlingen (liksom i de tre tidigare) stängde vi av efter snabbreprisen, efter att ha tittat på varandra och brustit ut i världens gapflabb!

Kicka Björkman, så finns det kanske en chans att det kan bli något vettigt igen - för detta duger verkligen inte!  😠

Postat (redigerat)

edit

Redigerat av Gäst
Postat

Jaha. Andra chansen. Jag begriper mig inte på detta med duellerna, men Björkman har väl riggat det hela så gott han kan. Är det verkligen denne halvherres sista år i den svenska mellon?

Så vad tror ni? Vilka går till final?

Postat

Loreen hade den bästa låten som jag någonsin hört i MF. Helt makalöst att den inte gick direkt till final.

Smaken är som sagt olika. Om man blundar så blir jag inte så impad av själva låten. Däremot var framförandet och sjungadet väldigt bra. IMHO

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.