Bluddrik Postat 25 februari 2017 Trådstartare Postat 25 februari 2017 5. Axel Schylström "När ingen ser" - Bra sångare med en låt som är en nullitet.
Bluddrik Postat 25 februari 2017 Trådstartare Postat 25 februari 2017 Nja Är det det bästa du kan åstadkomma?
slejnard Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Gäsp då? Halvdum låt nu. Eller ja den är ju bra! Småsura toner men de vill att det ska låta bra!
Bluddrik Postat 25 februari 2017 Trådstartare Postat 25 februari 2017 6. Sara Varga och Juha Mulari "Du får inte ändra på mig" - Saknar ballader i tävlingen, men detta är tråkigt. Är detta verkligen den bästa balladen som sökt till tävlingen? Amatörmässigt.
Dark Of Light Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Ja det var då vad småsurt och "småmissigt" det var. En seg låt också. Är det inne i år? Eller ska det vara en up-tempo? Svårt att hålla reda på alla två trenderna i mellovärlden...
Dark Of Light Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Ja djävlar det där tilltalade mitt teatraliska metalhjärta. Kul att tjejen från The Ring fick vara med också.
Bluddrik Postat 25 februari 2017 Trådstartare Postat 25 februari 2017 7. Loreen "Statements" - Barfota igen. Hoppas denna lågbudget-Björk åker ut direkt.
Dark Of Light Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 (redigerat) 😆 Redigerat 25 februari 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 6. Sara Varga och Juha Mulari "Du får inte ändra på mig" - Saknar ballader i tävlingen, men detta är tråkigt. Är detta verkligen den bästa balladen som sökt till tävlingen? Amatörmässigt. Knappast men du vet ju att Björkman bestämmer. 7. Loreen "Statements" - Barfota igen. Hoppas denna lågbudget-Björk åker ut direkt. 😄
Bluddrik Postat 25 februari 2017 Trådstartare Postat 25 februari 2017 Wiktoria "As I lay me down" lär gå vidare direkt, och sen blir det väl Loreen. Eller?
slejnard Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Ok något otippat håller jag på jojken å poplåten där!
Bluddrik Postat 25 februari 2017 Trådstartare Postat 25 februari 2017 Wiktoria "As I lay me down" går direkt till final tillsammans med Jon Henrik Fjällgren feat Aninia "En värld full av strider". Obegripligt. Axel Schylström "När ingen ser" går till andra chansen tillsammans med Loreen "Statements". Vilken chock för Loreen att inte gå direkt till final.
slejnard Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Kanske dax lägga ner? Vet att mello är väldigt poppis som koncept men det kanske skulle borda skakas om i dess grundvalar?
Dark Of Light Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 (redigerat) Verkligen! Men Ratt? Lordi lyckades ju men inte förändrade det något. ☺️ Vad skulle krävas? Björkman kan ju ersättas av någon annan likasinnad så det räcker inte. Redigerat 25 februari 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Ny general Nya låtskrivare Artisterna är bra!
slejnard Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 (redigerat) Vadå ratt? De tycker ju man ska lägga ner ☺️ Redigerat 25 februari 2017 av slejnard
slejnard Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Även börja köra allt live: - musiken, körerna och leadsången...rubbet!
Claes Holmerup Postat 25 februari 2017 Postat 25 februari 2017 Ok - detta årets fjärde deltävling var härmed officiellt sista spiken i kistan. I år har det varit idel bottennapp, så nästa år skiter vi i deltävlingarna helt och ser bara finalen, så slipper vi slösa bort 4 timmar på meningslöst skräp. Det har banne mig aldrig tidigare varit så urdåligt som i år - och denna deltävlingen (liksom i de tre tidigare) stängde vi av efter snabbreprisen, efter att ha tittat på varandra och brustit ut i världens gapflabb! Kicka Björkman, så finns det kanske en chans att det kan bli något vettigt igen - för detta duger verkligen inte! 😠
Gäst Postat 26 februari 2017 Postat 26 februari 2017 (redigerat) edit Redigerat 9 november 2019 av Gäst
Kassettporta Postat 26 februari 2017 Postat 26 februari 2017 Och som vanligt var mellanakten bättre än tävlingen. Nisse och Hasse var bäst.
Bluddrik Postat 4 mars 2017 Trådstartare Postat 4 mars 2017 Jaha. Andra chansen. Jag begriper mig inte på detta med duellerna, men Björkman har väl riggat det hela så gott han kan. Är det verkligen denne halvherres sista år i den svenska mellon? Så vad tror ni? Vilka går till final?
Claes Holmerup Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 Snacka om att det var skönt att se film istället för andra chansen ikväll. Mycket nöjd med att ha kunnat undvika eländet. 🙂
laban1 Postat 5 mars 2017 Postat 5 mars 2017 Loreen hade den bästa låten som jag någonsin hört i MF. Helt makalöst att den inte gick direkt till final. Smaken är som sagt olika. Om man blundar så blir jag inte så impad av själva låten. Däremot var framförandet och sjungadet väldigt bra. IMHO
Greenlight Postat 5 mars 2017 Postat 5 mars 2017 Vem vinner? Jag tror han Anton med gitarren. Lite "Heat is on" refräng
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.