Sharre Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 LÅTNAMN: Bonecrusher ARTIST/GRUPP: MALA FIDE [malla fajd] GENRE: Rock, Indie, Emo? LÅTLÄNGD: 2.54 KOMPOSITÖR: MALA FIDE PRODUCENT: MALA FIDE, Shahram Y. Blomqvist och Sven Jansson INSPELNINGSÅR: Feb - April 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,99mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Sharre Postat 24 april 2005 Trådstartare Postat 24 april 2005 Åsikter om någon av låtarna och själva produktionerna? Vi funderar på att göra en video till en av låtarna, någon åsikt om vilken som skulle funka bäst? Kul om någon skulle vilja ge lite respons:)
Sharre Postat 5 maj 2005 Trådstartare Postat 5 maj 2005 (redigerat) ...Det är ju som jag sagt i en annan tråd första gången som vi mixar och producerar själva så kom gärna med synpunkter om vad vi kan tänka på till nästa gång eller om vi bestämmer oss för att göra om mixen. Redigerat 5 maj 2005 av Sharre
Mossman Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Lyssnat på båda låtarna. Sångljudet är ju ingen höjdare, men funkar. Kanske bara hos mig, men jag tycker trummorna ligger aningen långt fram i ljudbilden. Bra låtar!
Sharre Postat 25 maj 2005 Trådstartare Postat 25 maj 2005 Det blir nog mastring + video på denna, ev mastring på den andra... Slänger väl upp videon när den blir klar...😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.