Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej,

Jag har ett par Yamaha Msp5 monitorer som jag letar sub-bas till. Jag har letat runt på forum och även frågat i butik om det är någon som faktiskt har provat att köra kombinationen Msp5 + Sw10 (dessa är alltså bägge från Yamaha's äldre serie MSP & inte Hs serien).

Min fråga är kort och gott: Finns det någon med erfarenhet av just den kombinationen?

om någon här på forumet har erfarenhet av detta: Hur funkar de tillsammans och kan man på smidigt sätt köra sub-basen i bypass-läge? (vid mixning; kan man A/B lyssna med basen på/av på ett smidigt sätt?)

Sista frågan: Är det någon som testat hur mkt som skiljer Hs seriens sub och Msp seriens sub? (funktionen). Frågar för att prisskillnaden är ca 5000kr

Tack på förhand grabs and girls! 🙂

Arvid

Redigerat av arvidangstrom
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.