Nikkie (oregistrerad) Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Odel!! kan du maila mig texten så ska jag börja kolla lite på körerna. Mvh//Nikkie 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 lite slasksång... (mycket slask blir det) Behöver slasksången, obs endast sången...måste lägga om basen en aning...lite nerbantning av spelet...och drums...inte så kvantiserade, utan med lite "flyt" i... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikkie (oregistrerad) Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Odels tant !!du har PM. Mvh//Nikkie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Odels tant !!du har PM. Mvh//Nikkie Nikkie du har mejl 😄 /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Nu ligger pianot uppe, hoppas ni gillar det! Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Vill du ha pianot i en wav-fil så är det bara att säga till så lägger jag upp den så istället. Nu är det en mp3:a på 256 kb/s det kanske duger. Det enda jag vill i gengäld är att ni röstar på mina låtar på demoradio, länken finns nedan 😄 The Mr... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odel Postat 1 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2005 Nikkie kör lyssna Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Hehe, hittills har jag varit rätt passiv i den här tråden. Bra grunder än så länge tycker. 😉 Odel, let me know! senare var du vill ha solopartiet men det är kanske bäst att vi tar det efter att lavrell lagt sina sköna ackeguror. 😆 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 (redigerat) Trummor omlagda - ej utlagda - Redigerat 3 maj 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Nu ligger pianot uppe, hoppas ni gillar det! The Mr... 😄 Kalas! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Nu ligger pianot uppe, hoppas ni gillar det! Me like, låter mycket bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 ...efter att lavrell lagt sina sköna ackeguror. 😉Mvh / djonas jag vet att jag varit lite seg 🙂 men ska ändra mig nu 🙂 kanske kan spela in grejerna imorrn förhoppningsvis ... sitter i plugget så kan inte lyssna nu men jag antar att detta blir fint 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odel Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Mer kör Your browser does not support the HTML5 audio tag 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Undrar bara lite hur det går med allt? 😉 Är sugen på att sola lite. 😉 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Är ni inte färdiga snart? Jag behöver demoniqus för andra projekt... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Undrar bara lite hur det går med allt? 🙂Är sugen på att sola lite. 😲 Mvh / djonas Det fortskrider..om allt går som det ska så kommer ett grund-arr upp ikväll Är ni inte färdiga snart? Jag behöver demoniqus för andra projekt... Jag är inte tillräckligt snabb alltså 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Är ni inte färdiga snart? Jag behöver demoniqus för andra projekt... 😄 *Håller fast Demonen hårt och skakar på huvet* Vi släpper honom ALDRIG! 😆 /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Jag har fått hit mina drums igen! jag kör percusion sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Jag har fått hit mina drums igen! jag kör percusion sen! Bra bra... Vi hojtar till när du behövs. 😏 /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 ...Är det lavrell vi väntar på? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 19 maj 2005 Dela Postat 19 maj 2005 I think so..de män is värry upptagen med annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 What´s happening? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Kom igen nu lavrell, jag vill ju lägga solo nån gång! 😎 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Hej samarbetsfolket! Odel har tyvärr blivit inlagd på sjukhus men förväntas få komma hem fram emot nästa vecka. Så det blir en liten paus i samarbetet fram tills dess från vår sida. /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 😆😆😄🙁 Hoppas han kryar på sig omedelbums ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 (redigerat) Hoppsan, inget allvarligare väl? 😄 Redigerat 31 maj 2005 av slaptap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Oj då, hoppas det inte var något allvarligt. Ska för övrigt lägga resten av pianot så fort jag slutat jobba i det här skitlandet (Norge)... 😄 The Mr... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Hoppsan, inget allvarligare väl? 🙂 Jag hoppar att svara på det i det öppna forumet, men det verkar som om medicinen fungerar iaf och troligen kommer han bli okej. /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Ge honom en blomma från mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.