Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej 🙂

Jag har precis lagt upp en demo på soundcloud och letar nu efter nytt folk att jobba med. 

Jag har hittils i stort sätt jobbat själv och har nu tröttnat 🙁 produktionsprocessen för mig själv innebär bara frustration och ångest och det går ut över mitt låtskriveri. Jag skriver mindre fastän det egentligen är det jag vill fokusera på. 

Jag har skrivit sen jag var 14 och har många låtar som jag vill få inspelade men ORKAR inte producera mina grejer ensam längre. 

Ifall det finns någon därute som faktiskt också brinner för vad jag kallar "new blues" så skriv till mig.

Det absolut roligaste skulle ju vara att träffa någon som finns i Göteborg men på håll funkar ju utmärkt också. 

Det behöver självfallet inte bara vara producenter utan även andra musiker som kan tänka sig att bolla lite idéer eller ge kritik osv. kanske finns det någon som skulle kunna tänka sig att vara med att spela live ? (jag planerar så mycket i smyg) 

Hör av er! Kram 

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Riktigt bra låt. Du borde inte ha så svårt att hitta någon att jobba med baserat på denna låt. As grym frasering och mjuk men tuff och rå ton i rösten. 

Postat

Du är duktig!

Tips är att gå med i två grupper på fejjan och lägga upp ett inlägg. Där finns mycket aktiva människor och producenter. 

Musikerforum i Göteborg
Musiker i Göteborg. 

🙂

• 3 veckor senare...
Postat

Bra låtskrivande och du sjunger helt fantastiskt. Och som de andra redan sagt - att hitta nån som hjälper dig borde ju inte vara svårt.

Postat

Det där låter riktigt intressant. Du har grymt härlig röst. Jag och min kollega rasmus är producenter, sitter i Stockholm. Vi har några låtar där din röst troligtvis skulle passa, vi kanske kan prodda lite av våra låtar och dina låtar ihop?

Mvh David Nordin

• 7 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.