HonkyTonkin Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Hej đ Jag har precis lagt upp en demo pĂ„ soundcloud och letar nu efter nytt folk att jobba med. Jag har hittils i stort sĂ€tt jobbat sjĂ€lv och har nu tröttnat đ produktionsprocessen för mig sjĂ€lv innebĂ€r bara frustration och Ă„ngest och det gĂ„r ut över mitt lĂ„tskriveri. Jag skriver mindre fastĂ€n det egentligen Ă€r det jag vill fokusera pĂ„. Jag har skrivit sen jag var 14 och har mĂ„nga lĂ„tar som jag vill fĂ„ inspelade men ORKAR inte producera mina grejer ensam lĂ€ngre. Ifall det finns nĂ„gon dĂ€rute som faktiskt ocksĂ„ brinner för vad jag kallar "new blues" sĂ„ skriv till mig. Det absolut roligaste skulle ju vara att trĂ€ffa nĂ„gon som finns i Göteborg men pĂ„ hĂ„ll funkar ju utmĂ€rkt ocksĂ„. Det behöver sjĂ€lvfallet inte bara vara producenter utan Ă€ven andra musiker som kan tĂ€nka sig att bolla lite idĂ©er eller ge kritik osv. kanske finns det nĂ„gon som skulle kunna tĂ€nka sig att vara med att spela live ? (jag planerar sĂ„ mycket i smyg) Hör av er! KramÂ
k9 (oregistrerad) Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Riktigt bra lĂ„t. Du borde inte ha sĂ„ svĂ„rt att hitta nĂ„gon att jobba med baserat pĂ„ denna lĂ„t. As grym frasering och mjuk men tuff och rĂ„ ton i rösten.Â
Memphis Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Du Ă€r duktig! Tips Ă€r att gĂ„ med i tvĂ„ grupper pĂ„ fejjan och lĂ€gga upp ett inlĂ€gg. DĂ€r finns mycket aktiva mĂ€nniskor och producenter. Musikerforum i GöteborgMusiker i Göteborg. đ
Ixolit Postat 27 november 2016 Postat 27 november 2016 Bra lÄtskrivande och du sjunger helt fantastiskt. Och som de andra redan sagt - att hitta nÄn som hjÀlper dig borde ju inte vara svÄrt.
Davidhipnordin Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Det dÀr lÄter riktigt intressant. Du har grymt hÀrlig röst. Jag och min kollega rasmus Àr producenter, sitter i Stockholm. Vi har nÄgra lÄtar dÀr din röst troligtvis skulle passa, vi kanske kan prodda lite av vÄra lÄtar och dina lÄtar ihop? Mvh David Nordin
HonkyTonkin Postat 3 december 2016 TrĂ„dstartare Postat 3 december 2016 Tack alla för de fina svaren! Jag skall gĂ„ igenom mejl jag fĂ„tt nu,  kul att sĂ„ mĂ„nga hörde av sig! KramÂ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.