Per Johansson Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 Jag har Ett digitaltrumset en elgitar och en keyboard jag söker flera I Norrköping som kan spela dessa lågprisinstrument,mest för skoj,,hjälp mig att få dessa enheter att funka ihopp innan jag skickar dessa till nån loppis eller elektronikåtervinningen MVH Per Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dna the Synthmaestro Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 Jag vet inte om jag förstått trådstarten riktigt... Du vill hitta någon som kan få din musikutrustning att fungera innan du skrotar den? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 Årets mest underliga tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 Elgitar. Värsta ordet? Hur uttalas det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 Elgitar. Värsta ordet? Hur uttalas det? Elgittar. 😄 Ja enligt fletal i alla fall. Många som inte kan stava vissa ord korrekt: http://www.ordkollen.se/mest-felstavade-ord/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MRS8 Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 kanske var stavfel. borde vara en elektrisk citar. är själv nyburgare på cittra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 150 grams nyburgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 (redigerat) Jag fick nyss en messengerförfrågan om mitt band GUITAR 66 kunde spela, det är inte ofta det händer att nån klara av att stava engelska ordet så rätt. Det blir oftast "Guitarr", ett ord som inte finns varken i svenska eller i engelska, det är väl gammelsvenska från 1800-talet. Hoppas inte Per tar illa upp av våra lustigheter, utan fortsätter skriva i vårt myspysgäng. ☺️ Redigerat 1 november 2016 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Dela Postat 1 november 2016 150 grams nyburgare Räcksallat på min tack kanske var stavfel. borde vara en elektrisk citar. Säker på att det inte ska vara cigarr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per Johansson Postat 2 november 2016 Trådstartare Dela Postat 2 november 2016 Räcksallat på min tack Säker på att det inte ska vara cigarr? Ja mobba mig för stavfel,,jag har köpt på mig några digitainstrument som jag inte kan använda,bara att skänka till nån second handbutik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 3 november 2016 Dela Postat 3 november 2016 Ge inte upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bluddrik Postat 3 november 2016 Dela Postat 3 november 2016 Ja mobba mig för stavfel,,jag har köpt på mig några digitainstrument som jag inte kan använda,bara att skänka till nån second handbutik Jag tror inte taskmö...eh....folk förstår riktigt vad du vill ha hjälp med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 3 november 2016 Dela Postat 3 november 2016 Joho. Han vill sätta ihop en tillfällig orkester på kul o testa instrumenten. Och det kan väl inte vara omöjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.