MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Marcus, kan du lägga upp en kopia på din telefonräkning här? Haha, jag ska göra det sen när det kommer någon biffig. Dom tidigare har inte varit så pheta. Men den här kommer nog bli. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 2810 inlägg kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Hej! Hej! Det här med "böghög" är även ett stort problem vid landskaper i herrfotboll (i damfotboll är det ju bara härligt?) där det vid var och varannat mål bildas s.k. "böghögar" som är förenade med stor fara för de spelare som ligger underst! Här riskeras dessutom enorma värden att gå förlorade ifall spelare värderade till 100,000,000 kr, som exempelvis Zlatan, utav skräck inför panikångest, kvävning, stånd samt invärtes skador till varje pris undviker att göra mål! Detta är ärende av allra högsta internationella prioritet! håller inte med. - Du menar att Zlatan ej alls undviker "böghögen"? Hmmman kan aldrig veta säkert förrän man provat och om man provar visste man nog redan innan hur det var med det så Zlatan och Ljungberg säger du? Ljungberg är dessutom klädintresserad och det vet man ju hur det ofta ligger till med män medels sådana intressen, inte sant? Fotboll är allt lite fjolligt det med, inte för att det skulle vara något fel med det (fotboll v.s.) men, män! MVH-Peder(Pneumatik) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 (Nu lär jag få halva sverige på mig bara för detta inlägg. Fast det vore ju riktigt bögigt. 😱 ) Halva Sverige i en böghög? Hur många meter hög skulle den bli? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 VOFF! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Hej! Hej! Det här med "böghög" är även ett stort problem vid landskaper i herrfotboll (i damfotboll är det ju bara härligt?) där det vid var och varannat mål bildas s.k. "böghögar" som är förenade med stor fara för de spelare som ligger underst! Här riskeras dessutom enorma värden att gå förlorade ifall spelare värderade till 100,000,000 kr, som exempelvis Zlatan, utav skräck inför panikångest, kvävning, stånd samt invärtes skador till varje pris undviker att göra mål! Detta är ärende av allra högsta internationella prioritet! håller inte med. - Du menar att Zlatan ej alls undviker "böghögen"? Hmmman kan aldrig veta säkert förrän man provat och om man provar visste man nog redan innan hur det var med det så Zlatan och Ljungberg säger du? Ljungberg är dessutom klädintresserad och det vet man ju hur det ofta ligger till med män medels sådana intressen, inte sant? Fotboll är allt lite fjolligt det med, inte för att det skulle vara något fel med det (fotboll v.s.) men, män! MVH-Peder(Pneumatik) Det jag menar är att risken för förlorade värden inte är så stor 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 VOFF! PHET! Det är Alaskan malamute va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Vet inte... nån sån där snö-vovve ivarjefall... så kanske Alaskan Malamute. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 22 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2005 Ny sida...weee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 22 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2005 Hmm....jag var nog lite het på gröten där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Jepp, den nya sidan kommer HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 8 inlägg kvar hörni... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 ...7.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Pluffo, ser nog att du hänger här utan att skriva... Sitter du på span? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 morn i lingon skogen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Morrn Box-gutten! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 morrn morrn.. Jävla skit.. har ju inget kaffe hemm:( men men.. får väl knalla o köpa en kopp på macken:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 NU!? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Ser du inte till att ha kaffe hemma? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 (redigerat) Nuuuu.... Redigerat 22 maj 2005 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 (redigerat) (ifall nån skulle missa...) 🙂 Redigerat 22 maj 2005 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Mm, jag fick knalla iväg o köpa snus och några munkar 🙂 Kaffet hade jag dock.. kaffe och munkar till frukost.. En aning för sött, kan jag konstatera så här i efterhand. *gäääääs* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Ser du inte till att ha kaffe hemma? 🙂 det tog slut under nattten.. har inte kunnat sova.. var bara tvungen att lyssna igenom alla mina vinyler.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Ser du inte till att ha kaffe hemma? 😛 det tog slut under nattten.. har inte kunnat sova.. var bara tvungen att lyssna igenom alla mina vinyler.. 😛 ALLA? 🙂 Räcker en natt då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 (ifall nån skulle missa...) 🙂 Hmpf, vilken amatör jag är... "Offtopic-spam-träningslägers-veckan" börjar imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Hmpf, vilken amatör jag är... "Offtopic-spam-träningslägers-veckan" börjar imorgon! Är det Macce Rambo som leder den? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 2783 inlägg kvar till sida 200... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Ser du inte till att ha kaffe hemma? 😛 det tog slut under nattten.. har inte kunnat sova.. var bara tvungen att lyssna igenom alla mina vinyler.. 😛 ALLA? 🙂 Räcker en natt då? nej.. därför jag blir sittande hela dagen och kommande dygn:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 ...och såhär går det om man tänder eld på spritdrinkar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Hmpf, vilken amatör jag är... "Offtopic-spam-träningslägers-veckan" börjar imorgon! Är det Macce Rambo som leder den? 😛 yeah word. alla som känner att dom inte riktigt är helt nere med hela OT spam grejen är välkomna! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts