Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 2852 inlägg kvar till sida 200... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Tills dess kan ni ju surfa i andras fotoalbum 😎 http://images.google.se/images?q=dcp+0001&...le-s%C3%B6kning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Rätt som det är dyker ni på såna här godheter 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Tills dess kan ni ju surfa i andras fotoalbum 😛 http://images.google.se/images?q=dcp+0001&...le-s%C3%B6kning Liknar ju Pluffo litegrann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Äre du? Icke! Förresten... 2845 nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2005 Liknar ju Pluffo litegrann Nu är vi lite väl lustiga tycker du inte? Mitt oprovocerade hot om en gratis behandling av Ernst gäller fortfarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Liknar ju Pluffo litegrann Nu är vi lite väl lustiga tycker du inte? Mitt oprovocerade hot om en gratis behandling av Ernst gäller fortfarande. Jaaaaa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2005 Liknar ju Pluffo litegrann Nu är vi lite väl lustiga tycker du inte? Mitt oprovocerade hot om en gratis behandling av Ernst gäller fortfarande. Jaaaaa! Jo, du kommer att skrika när Ernst kommer hem till dig. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2005 (redigerat) Hade det inte varit roligt om det istället stått: Information till alla elever och föräldrar på bögstadiet? Redigerat 21 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Hade det inte varit roligt om det istället stått: Information till alla elever och föräldrar på bögstadiet? hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhah ahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahaha h ahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahaha h hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahah oj, jag håller på och garvar ihjäl mig... tack pluffis det här behövde jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 ny sida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 ny sida Hihi, inte på långa vägar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Jag hjärta Lindsay Lohan = sant 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Hej! Det här med "böghög" är även ett stort problem vid landskaper i herrfotboll (i damfotboll är det ju bara härligt?) där det vid var och varannat mål bildas s.k. "böghögar" som är förenade med stor fara för de spelare som ligger underst! Här riskeras dessutom enorma värden att gå förlorade ifall spelare värderade till 100,000,000 kr, som exempelvis Zlatan, utav skräck inför panikångest, kvävning, stånd samt invärtes skador till varje pris undviker att göra mål! Detta är ärende av allra högsta internationella prioritet! MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Hej! Det här med "böghög" är även ett stort problem vid landskaper i herrfotboll (i damfotboll är det ju bara härligt?) där det vid var och varannat mål bildas s.k. "böghögar" som är förenade med stor fara för de spelare som ligger underst! Här riskeras dessutom enorma värden att gå förlorade ifall spelare värderade till 100,000,000 kr, som exempelvis Zlatan, utav skräck inför panikångest, kvävning, stånd samt invärtes skador till varje pris undviker att göra mål! Detta är ärende av allra högsta internationella prioritet! MVH-Peder håller inte med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2005 Är det inte dags för en böghög i regeringen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 -Tja Ronaldinho! -Tja! -Läget? -Bra -Cool, vad händer? -Ska slå lite frisparkar med Zidane snart... -Aha, ska du ta tåget eller? -Ja -Kan jag hänga på? -Visst, sist till tåget är medlem i Arte Latino Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 -Tja Ronaldinho!-Tja! -Läget? -Bra -Cool, vad händer? -Ska slå lite frisparkar med Zidane snart... -Aha, ska du ta tåget eller? -Ja -Kan jag hänga på? -Visst, sist till tåget är medlem i Arte Latino Intern humor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2005 -Tja Ronaldinho!-Tja! -Läget? -Bra -Cool, vad händer? -Ska slå lite frisparkar med Zidane snart... -Aha, ska du ta tåget eller? -Ja -Kan jag hänga på? -Visst, sist till tåget är medlem i Arte Latino Intern humor... Tycker jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2005 Stolta bögpingviner nobbade hona Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 -Tja Ronaldinho!-Tja! -Läget? -Bra -Cool, vad händer? -Ska slå lite frisparkar med Zidane snart... -Aha, ska du ta tåget eller? -Ja -Kan jag hänga på? -Visst, sist till tåget är medlem i Arte Latino Intern humor... Tycker jag inte. Jo, eller iaf lokal humor. Någon här som vet vilka Arte Latino är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 -Tja Ronaldinho!-Tja! -Läget? -Bra -Cool, vad händer? -Ska slå lite frisparkar med Zidane snart... -Aha, ska du ta tåget eller? -Ja -Kan jag hänga på? -Visst, sist till tåget är medlem i Arte Latino Intern humor... Tycker jag inte. Jo, eller iaf lokal humor. Någon här som vet vilka Arte Latino är? Ingen aning. dåså pluffo! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Strax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 NEJ NU! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Jag hade tagit den där om jag hade haft bredband Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 så de så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Hehehe 😱 busunge där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2005 Marcus, kan du lägga upp en kopia på din telefonräkning här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts