Lunatik Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 tjoha ja...95 sidor..😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 NY SIDA! HALLÅ!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 IBLAND ÄR JAG SÅ JÄVLA BRA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Kolla todays top 10 posters 😲 Jag leder för första gången tror jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Kolla todays top 10 posters 😲 Jag leder för första gången tror jag... MarcusRombo: sluta vara så fast vid statistik! skärpning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Nu ska det börjas packa ihop här för dagen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Packas ihop, dan har ju precis börjat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 ikväll kommer jag vara packad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 ikväll kommer jag vara packad Det packas mycket just nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Heltid, Rombo? Börjar 11.00 och packar ihop 14.00? Tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Heltid, Rombo? Börjar 11.00 och packar ihop 14.00? Tjenare! Hahah 😆 Jag börjar egentligen 10.00, och håller på till 15.00. Den här dagen var ett undantag (+ dom dagar jag inte är här alls 😉 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Keep up the good work!! (Eller hur man nu säger på utländsiska...) (Ja jag är skitkass på utländsiska)(Vi dra en parantes till). haha! 1. korrekt uttryck! 2. vill se mer av den där sortens inlägg här 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 😆 Kom igen nu! Jag vill inte vara ensam här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Kram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 😆 Kom igen nu! Jag vill inte vara ensam här Du är inte ensam om Du går med i The Digidesign Family! Då skall jag var med Dig alla dagar intill tidens ände! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 JAG är gud (och den (o)helige ande också) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 😆 Kom igen nu! Jag vill inte vara ensam här Du är inte ensam om Du går med i The Digidesign Family! Då skall jag var med Dig alla dagar intill tidens ände! Jag är rädd för The Digidesign Family, är inte det som typ en sekt? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 kiss kiss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 JAG är gud (och den (o)helige ande också) yeah? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Nu ska jag äntligen hema till mitt sovrum och leka ljuddoktor! Hejpa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Kom igen nu Grahn, Din gamle lipsill! Bidrag med någonting positivt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Näe jag tänker sitta här och lipa. HEEEEEEEEELA kvällen...... 😛 Bra, nu känner jag mig redigt gladare!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Förresten, såg att Uffe hade varit och spritt sitt gubbagegg om Digidesigns förstklassiga produkter i en seriös tråd. Hur långt skall det få gå? Udo, gör samtliga Dina inlägg i denna tråd istället, det är här de hör hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 😛 hihi!! Härre gud va jag fjantar mig. F´låt. Ja, nu får Du allt lugna ner Dig, Grahn! Snart blir någon störd av den ton och stämning av yster lekfullhet och dimmighet som genomsyrar Dina inlägg. Då blir denna person arg, ledsen och sned. Då har Du bidragit till att dra ner stämningen på forumet och det vill vi väl inte, Grahn?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 ja, Grahn. Hur vågar du posta ett inlägg emd humor? Detta forum är till för seriösa typer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 När stämningen på forumet blir trist och tvär och sur Då stämmer vi upp i denna sång, såklart den blir i dur Att mysa och ha trevligt är vårt allra främsta mål Om du tvivlar, lyssna bara på vårt skrål Vi festar och vi testar Vi utmanar och frestar Det är vi som lyfter fram en glader min! Forumet blir vad Du gör det till Sluta nu att sura, sluta sitta still Forumet blir vad Du gör det till Kom med i vårt glada gäng Tänk bara på vår Hackeman Han är ju sällan en lackeman Grahn står så grön och lite grann Luffo var med men sen han försvann Sluta nu att gnälla Att påhoppa och skälla Ta på Dig Din gladaste min Forumet blir vad Du gör det till........ Vad tycks? Vadå,nödrim? Gör nåt bättre själv då, grinollar! Jag blir så lack! Ja, använd gärna texten och sätt nån löjlig, egenhändigt ihopsnickrad melodi till, jag skiter i vilket! Nu drar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Hej! Det var tydligen inte någon som såg min fråga på sidan 92 (tror jag det var...), vilket är lite märkligt. Jag som tänkte skriva en 500-sidig bok i det "formatet". Så synd!!... 🥰 :musik p.s. Men men återigen, ingen här när jag är här. d.s. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 (redigerat) Nu är jag här i varje fall... edit: f-n att man inte kan lära sig stava Redigerat 18 maj 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Ska det vara nödvändigt (kunna stava alltså)? Jag som inte ens har några skidor! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Det där såg jag inte Håkan, vad handlade det om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts