Per_a_55 Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 (redigerat) W-boy, Kånkelbär=Oliv, du har bara fel dialektala uttal 😏 edit: ämrans stavfel Redigerat 17 maj 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 (redigerat) [Själv är jag bara en flummig filur. 😏 🙁 Du menar "lummig"? Naä snarare dimmig. 🙂 Jag förstår, Grahn! Det måste vara allt den där hartsen! Själv köpte jag en tre meter hög "Ulmus Glabra Pendula" för ett och ett halvt år sedan som jag planterade hemma i trädgården. Jag sitter och tittar på den just nu, fasiken vad grann den är! Undra om det inte skulle platsa med en "Grahnus Dimmus" också?! Njae, f-n vet! Redigerat 17 maj 2005 av wonderboy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 W-boy, Kånkelbär=Oliv, du har bara fel dialektala uttal 😏 edit: ämrans stavfel Mycket intressant! Säg mig, de där "oliverna" Du tycker är så goda i "Drajjan", är de gröna eller svarta? Förresten, svara inte, jag vågar inte tänka mig svaret! du har inte hört talas om den dal där Kånkelbären växer? Det är en hiskelig dal fylld av ondska, odörer ocj, i och för sig, gödsel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Nu börjar jag förstå! MVH-Peder-Väligen-Janne föröker kapa åt sig denna tråd för att få köra ett solorace! Det har jag redan gjort i "Tales from the road"-tråden. Det är bara jag som skriver och sen sitter jag och skrattar åt det jag själv skrivit! Det är i och för sig melmysigt men skall han få lyckas? Jag säger: Nej! Sen säger jag: Nej! Sen säger jag: Starta en Janne Vänligen-tråd eller liknande men här skall ALLA som vill få lufta sin dynga, sådeså! Förresten tror jag inte på spöken, jag tror på Brojd. Den senaste som trodde på mig på betsson förlorade 200 pix 😏 Men jag måste säga att efterskalven på din toalett var en sprituell upplevelse.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Men jag måste säga att efterskalven på din toalett var en sprituell upplevelse.... Om Du tyckte det var en spirituell upplevelse måste Du vara satanist! Dyrka Horn-Pelle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Men jag måste säga att efterskalven på din toalett var en sprituell upplevelse.... Om Du tyckte det var en spirituell upplevelse måste Du vara satanist! Dyrka Horn-Pelle! Trodde det var allmänt känt att det enda vi dalmasar dyrkar är skattefri dunk. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 W-boy, för din själsfrids skull - dom är gröna.... Dom växer på små träd i något som kallas kånkelbärslundar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Reklamvarning: 🙂 Nån som vill lyssna på schlager ikväll? Riksfinalen av SMASK sänds från Arvika sporthall, direkt i Pite FM ikväll. Varje musikhögskola har skickat sina två delfinalister för att tävla. Och ja, det är inte singback ala Melodifestivalen. Det är RIKTIG orkester! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 För säkerhets skull! (så inga missförstånd uppstår): Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 NU SKALL HÄR SKAPAS MUSIK, jag har köpt mig en ny mixer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 NU SKALL HÄR SKAPAS MUSIK, jag har köpt mig en ny mixer PHET Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Å jädrans vicket ljud sen då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 guuu vad dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 guuu vad dåligt why? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 grahn har gått om pluffo i listan nu! starkt jobbat grahn! pluffo, seriöst, skärpning 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 W-boy, för din själsfrids skull - dom är gröna.... Dom växer på små träd i något som kallas kånkelbärslundar.... Jojo, jag vet nog vad som brukar menas med "kånkelbärslundar" och jag tycker det är vidrigt!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Vart är vår vän Ufo? Har han setts till på sistone? Vet han att Dididesign köper Q-base av Yamaha? Vet han att Logic läggs ner för att Apple vill promota Garageband istället? Vet han att jag väntar på honom i Protoolsland och att han aldrig behöver vara ensam mer? Vet han att vi kommer att ta hand om honom så som ingen man blivit omhändertagen förut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Statistiknördar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Jag läste fel på första sidan. Jag tyckte det stod muffinseffekt till vst istället för multieffekt till vst... Antingen är jag morgontrött eller så är jag starkt forumspåverkad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Jag läste fel på första sidan. Jag tyckte det stod muffinseffekt till vst istället för multieffekt till vst... Antingen är jag morgontrött eller så är jag starkt forumspåverkad... Nä, Du ä-r Grahnpåverkad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Jag läste fel på första sidan. Jag tyckte det stod muffinseffekt till vst istället för multieffekt till vst... Antingen är jag morgontrött eller så är jag starkt forumspåverkad... Nä, Du ä-r Grahnpåverkad! Det tror jag med, ett typiskt fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Nu ska jag gå till bussen. BLÄ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Nu är man jobbet... Kul? Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 NU?! En annan har ju varit på jobbet sedan halv sju! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 NU?! En annan har ju varit på jobbet sedan halv sju! 😎 Hihi, det är egentligen inte ett "jobb", det är praktik, men det är heltid och jag jobbar med samma saker som min handledare, så jag kallar det jobb. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 W-boy, kan undra vad du har för preferenser.... Middag allihop förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 😎 Kom igen nu tråden! dö inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 W-boy, kan undra vad du har för preferenser.... Middag allihop förresten. word up dawg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 heja heja! det är inte många sidor kvar till vår lilla gala nu ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 ny sida tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts