Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

Postat (redigerat)

W-boy, Kånkelbär=Oliv, du har bara fel dialektala uttal 😏

edit: ämrans stavfel

Redigerat av Per_a_55
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat (redigerat)
[

Själv är jag bara en flummig filur.

😏  🙁

Du menar "lummig"?

Naä snarare dimmig. 🙂

Jag förstår, Grahn! Det måste vara allt den där hartsen! Själv köpte jag en tre meter hög "Ulmus Glabra Pendula" för ett och ett halvt år sedan som jag planterade hemma i trädgården. Jag sitter och tittar på den just nu, fasiken vad grann den är! Undra om det inte skulle platsa med en "Grahnus Dimmus" också?! Njae, f-n vet!

Redigerat av wonderboy
Dela på andra sajter

W-boy, Kånkelbär=Oliv, du har bara fel dialektala uttal 😏

edit: ämrans stavfel

Mycket intressant! Säg mig, de där "oliverna" Du tycker är så goda i "Drajjan", är de gröna eller svarta? Förresten, svara inte, jag vågar inte tänka mig svaret! du har inte hört talas om den dal där Kånkelbären växer? Det är en hiskelig dal fylld av ondska, odörer ocj, i och för sig, gödsel!

Dela på andra sajter

Nu börjar jag förstå! MVH-Peder-Väligen-Janne föröker kapa åt sig denna tråd för att få köra ett solorace! Det har jag redan gjort i "Tales from the road"-tråden. Det är bara jag som skriver och sen sitter jag och skrattar åt det jag själv skrivit! Det är i och för sig melmysigt men skall han få lyckas? Jag säger: Nej! Sen säger jag: Nej! Sen säger jag: Starta en Janne Vänligen-tråd eller liknande men här skall ALLA som vill få lufta sin dynga, sådeså!

Förresten tror jag inte på spöken, jag tror på Brojd.

Den senaste som trodde på mig på betsson förlorade 200 pix 😏

Men jag måste säga att efterskalven på din toalett var en sprituell upplevelse....

Dela på andra sajter

Men jag måste säga att efterskalven på din toalett var en sprituell upplevelse....

Om Du tyckte det var en spirituell upplevelse måste Du vara satanist! Dyrka Horn-Pelle!

Trodde det var allmänt känt att det enda vi dalmasar dyrkar är skattefri dunk. 😏

Dela på andra sajter

W-boy, för din själsfrids skull - dom är gröna.... Dom växer på små träd i något som kallas kånkelbärslundar....

Dela på andra sajter

Reklamvarning: 🙂

Nån som vill lyssna på schlager ikväll? Riksfinalen av SMASK sänds från Arvika sporthall, direkt i Pite FM ikväll. Varje musikhögskola har skickat sina två delfinalister för att tävla.

Och ja, det är inte singback ala Melodifestivalen. Det är RIKTIG orkester!

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

grahn har gått om pluffo i listan nu! starkt jobbat grahn!

pluffo, seriöst, skärpning 🙂

Dela på andra sajter

W-boy, för din själsfrids skull - dom är gröna.... Dom växer på små träd i något som kallas kånkelbärslundar....

Jojo, jag vet nog vad som brukar menas med "kånkelbärslundar" och jag tycker det är vidrigt!!!!!!!!!

Dela på andra sajter

Vart är vår vän Ufo? Har han setts till på sistone? Vet han att Dididesign köper Q-base av Yamaha? Vet han att Logic läggs ner för att Apple vill promota Garageband istället? Vet han att jag väntar på honom i Protoolsland och att han aldrig behöver vara ensam mer? Vet han att vi kommer att ta hand om honom så som ingen man blivit omhändertagen förut?

Dela på andra sajter

Jag läste fel på första sidan. Jag tyckte det stod muffinseffekt till vst istället för multieffekt till vst... Antingen är jag morgontrött eller så är jag starkt forumspåverkad...

Nä, Du ä-r Grahnpåverkad!

Dela på andra sajter

Jag läste fel på första sidan. Jag tyckte det stod muffinseffekt till vst istället för multieffekt till vst... Antingen är jag morgontrött eller så är jag starkt forumspåverkad...

Nä, Du ä-r Grahnpåverkad!

Det tror jag med, ett typiskt fall!

Dela på andra sajter

NU?! En annan har ju varit på jobbet sedan halv sju! 😎

Hihi, det är egentligen inte ett "jobb", det är praktik, men det är heltid och jag jobbar med samma saker som min handledare, så jag kallar det jobb. 😎

Dela på andra sajter

W-boy, kan undra vad du har för preferenser.... Middag allihop förresten.

word up dawg

Dela på andra sajter

heja heja! det är inte många sidor kvar till vår lilla gala nu ju!

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.