MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Hej!! Japp. Sitter och hinkar i mig kaffe nu. Skulle kunna sova fjorton dagar till.... Och vad har Grahn gjort i helgen eftersom han verkar så sömndrucken? Kliat sig i grenen? Tagit ett barr(é)-ackord? Rotat(!) i gamla lådor? Gått tillbaks till sina rötter? Barkat åt helvete? Varit alldeles bladig? Har saven stigit Dig åt huvudet? Eller har Du lövat(!) någon något? Har Du skjutit skott? Satt (träd)kronan på (såg)verket? Pinnat iväg? Säg nu, Grahn! hihi, hur lång tid tog det att komma på alla dom där? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Hej!! Japp. Sitter och hinkar i mig kaffe nu. Skulle kunna sova fjorton dagar till.... Och vad har Grahn gjort i helgen eftersom han verkar så sömndrucken? Kliat sig i grenen? Tagit ett barr(é)-ackord? Rotat(!) i gamla lådor? Gått tillbaks till sina rötter? Barkat åt helvete? Varit alldeles bladig? Har saven stigit Dig åt huvudet? Eller har Du lövat(!) någon något? Har Du skjutit skott? Satt (träd)kronan på (såg)verket? Pinnat iväg? Säg nu, Grahn! Han har druckit vargtass och raggat älghonor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bolt Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 lidel är billigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Lidl sucks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bolt Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 (redigerat) lidel är billigt... massa billig skit!! jätte bra!!! har köpt en snigelfälla till en kompis där!! hon blev glad?? Redigerat 16 maj 2005 av bolt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 vaniljglass + drottningsylt + min mun = sant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Smash it up! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 OK - Lidl är billigt, men jag gillar varken deras syn på kunderna eller på personalen (sorry, var tvungen att vara lite allvarlig, skall ej upprepas) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 (sorry, var tvungen att vara lite allvarlig, skall ej upprepas) Det gör inget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 gott nytt år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 vaniljglass + drottningsylt + min mun = sant Ägnar Du Dig åt "kinky" matlekar nu också? Fyyy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Hej!! Japp. Sitter och hinkar i mig kaffe nu. Skulle kunna sova fjorton dagar till.... Och vad har Grahn gjort i helgen eftersom han verkar så sömndrucken? Kliat sig i grenen? Tagit ett barr(é)-ackord? Rotat(!) i gamla lådor? Gått tillbaks till sina rötter? Barkat åt helvete? Varit alldeles bladig? Har saven stigit Dig åt huvudet? Eller har Du lövat(!) någon något? Har Du skjutit skott? Satt (träd)kronan på (såg)verket? Pinnat iväg? Säg nu, Grahn! hihi, hur lång tid tog det att komma på alla dom där? 😕 Det tog ca fem sekunder! Det finns mer! Akta, snart kan det komma.......... Nu kommer det..........kan inte stoppa det.............. Nu vet jag varför Grahn vill hålla helgens övningar hemliga, han har rökt harts! Kanske smakat ollon? Bögtråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Däremot ska jag lägga ut rösten som djävulen på frilans 😉 Haha, är det du som kan sådana hiskeliheter eller har du vatt där nere på besök och samplat? 😕 /Oskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 vaniljglass + drottningsylt + min mun = sant Ägnar Du Dig åt "kinky" matlekar nu också? Fyyy! Det är därför jag är här på forumet, för att hitta likasinnade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Däremot ska jag lägga ut rösten som djävulen på frilans 😎 Haha, är det du som kan sådana hiskeliheter eller har du vatt där nere på besök och samplat? 😕 /Oskar Haha, tror inte på det senaste 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 ...näe jag har plockat Kangelbär. Norrländska för kånkelbär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Kånkelbär, det är såna där gröna man har i drajan (shaken, not stirred)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Kånkelbär, det är såna där gröna man har i drajan (shaken, not stirred)? Mycket riktigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Hur många röstar för att vi drar igång betting i samband med denna tråd? jag lägger 2 milj. på att jag har postat mest när vi kommit till s. 100 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Jag lägger 50 öre på att sidan 100 blir en sida lång (kort?). Kanske bred, eller kurvig - äh jag dubblar: 1:- satsat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Kånkelbär, det är såna där gröna man har i drajan (shaken, not stirred)? Inte riktigt. Jag sjunger om konkelbär här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Marcus - det kanske var det här du menade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 (redigerat) Hacke, om du går in i vissa affärer i min närhet och ber om kånkelbär så får du gröna oliver, vi har lärt upp personalen (fast det var lite känsligt i början). edit: bra låt som fan! Redigerat 16 maj 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Marcus - det kanske var det här du menade? Skönt med någon som faktiskt förstår en! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Vilka kriterier gäller för medlemsskap på detta forum: 1. Dator 2 Musik 3 En jävla vilja att få ihop detta till en helhet: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Nä, nu ska jag sticka och spela med nya bandet!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 nej nu skall jag gå o hämta pizzan:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Nä, nu ska jag sticka och spela med nya bandet!!!! Den till vänster är min mamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Nä, nu ska jag sticka och spela med nya bandet!!!! Den till vänster är min mamma Mitt 400:e inlägg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Hej! Den här tråden är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts