Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Jag vet inte....jag kom in i en riktig sådan där lördagsångest precis nu...

Undra hur man kan bota den....Har redan prövat med blandsaft och ostmacka men det gick inge bra  😆

Har lille Puffo provat med tummen?

Nja

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Kom att tänka på en sak, Pluffo lelle. Om Du gör en ond låt måste Du bli ond. Alltså jag menar så där ändaifråntårnaheligj-aförbannnad, eller hur? Jag vill hjälpa Dig, Luffo! Digidesign, Bluffo! Protools, Uffo! Mac OS Tiger, Ufo! M-box, Udo! Ha, vad sa Du nu då, Ove?!

AGGRE-J-A-SION, Duffy! Kom igen, skapa, Din j-l, skapa i vrede!!!!!!!!! Bränn byar, förför tam-boskap, led präster i fördärvet! You can do it, Lucifer!!!!! Mohahahaha!!!!!

Läs ovanstående och bli arg istället!!!!!!!! Grrrraaaooouuughh!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, men Uffo! Jag såg ju vad Du skrev! Varför tog Du bort det? Det var ju kul! Jag skrattade!

Nä, jag vill inte vara elak. Jag vill vara snäll men jag kan inte. Så jag nöjer mig med att inte vara alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla mirakelpojken. Sluta skiva alla pronomen med stor bokstav. Det är fel...Bara tokiga tyskar som sysslar med sånt. 😆

Jag lovar på heder och samvete att jag aldrig har och inte heller kommer att "skiva" pronomen med versaler. Så gemen är jag inte!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Där är vi bara olika helt enkelt. Jag tycker absolut inte att det homosexuella har för sig i sängen eller någon annanstans är äckligt, tvärtom.

Nej, du kunde inte lika gärna varit homosexuell om du tyckte som jag, det handlar om mer än samlag.

Det där får du gärna utveckla. Självfallet så tycker jag att ett förhållande handlar om mer än sexualitet. Just homo och heterosexualitet däremot - den frågan handlar ju enbart om sexualitet (därav namnet homo/heteroSEXUALITET 🙂 ).

Håller nog fast vid mitt förra argument ändå. Ifall jag inte tyckt det varit det minsta äckligt så hade jag ju lika gärna kunnat vara intim med en kille eller?

Det här ämnet är ganska intressant ändå 🙂 Ska bli intressant att höra ditt svar.

Okej då, en liten språkmässig miss där, jag menade att ett förhållande handlar om mer än sex 🙂

Men att "du lika gärna kunnat", låter inte rätt i mina öron! Nu tar jag mig som exempel, bara för att jag inte alls tycker det är äckligt med homosex, behöver ju inte jag känna ett sug efter de. Bara för att jag inte tycker illa om fisk betyder det inte att jag hellre äter det än korv? d'you get it?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men den kommer upp så snart jag har lagt på elgitarrer. Det är där jag är lite velig. Antingen så spelar jag in dem själv ( antagligen med ett halvbra resultat som följd ) eller så tvingar jag någon annan att göra det. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Prova spela in själv. Vem vet. Det kanske blir skitbra.

Jo...problemet är bara att jag fortfarande sitter på en M-box ( även om jag numera kör Logic )...Den funkar typ inte alls....måste sälja skiten och köpa ett billigt audiointerface men det är ingen som vill köpa mitt crapljudkort 🙂 Men jag ska nog spela in själv. Alltid roligare att göra det.

Däremot ska jag lägga ut rösten som djävulen på frilans 🙂

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...