Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Jag håller på att spela in en riktigt ond låt. Är det någon som har något tips på något riktigt ont instrument? Jag har redan mullrande elgitarrer, skrikande körer och öronbedövande orglar.

Dela på andra sajter

Jag håller på att spela in en riktigt ond låt. Är det någon som har något tips på något riktigt ont instrument? Jag har redan mullrande elgitarrer, skrikande körer och öronbedövande orglar.

Är det för "Hur gör jag en arg låt?"-tråden eller? 😄

Industrimaskiner brukar vara onda. På med ljudeffekter av svetsar och stansar och grejer... 🙂

Dela på andra sajter

Är det för "Hur gör jag en arg låt?"-tråden eller? 😉

Industrimaskiner brukar vara onda. På med ljudeffekter av svetsar och stansar och grejer... 🙂

Ja, jag tänkte att eftersom jag ändå bara verkar kunna göra moll-låtar så får jag se till att göra någonting riktigt ont. Så nu pysslar jag med det. Ja, svetsar kanske skulle vara bra, men den här sången handlar om djävulen....kanske mer passande med eld då. 😄🙂😆 <--- Elakt gapskratt

Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

Är det för "Hur gör jag en arg låt?"-tråden eller? 😉

Ja, jag tänkte att eftersom jag ändå bara verkar kunna göra moll-låtar så får jag se till att göra någonting riktigt ont. Så nu pysslar jag med det. Ja, svetsar kanske skulle vara bra, men den här sången handlar om djävulen....kanske mer passande med eld då. 😄🙂😆 <--- Elakt gapskratt

En Eldsläckare kanske

Dela på andra sajter

Är det någon som har något tips på något riktigt ont instrument?

Udo Dirkschneider på sång? Dragspel är ett riktigt ont instrument! Hambo from Hell!

JA!

Precis vad jag också tänkte på. Dragspel är så jävla elakt. Ska lägga dragspel som stämma på refrängen 😄

Dela på andra sajter

Kom att tänka på en sak, Pluffo lelle. Om Du gör en ond låt måste Du bli ond. Alltså jag menar så där ändaifråntårnaheligj-aförbannnad, eller hur? Jag vill hjälpa Dig, Luffo! Digidesign, Bluffo! Protools, Uffo! Mac OS Tiger, Ufo! M-box, Udo! Ha, vad sa Du nu då, Ove?!

AGGRE-J-A-SION, Duffy! Kom igen, skapa, Din j-l, skapa i vrede!!!!!!!!! Bränn byar, förför tam-boskap, led präster i fördärvet! You can do it, Lucifer!!!!! Mohahahaha!!!!!

Dela på andra sajter

Suck...jag önskar att jag var en död liten pojke.

Vaffödå? 😆

Jag vet inte....jag kom in i en riktig sådan där lördagsångest precis nu...

Undra hur man kan bota den....Har redan prövat med blandsaft och ostmacka men det gick inge bra 😆

Dela på andra sajter

Suck...jag önskar att jag var en död liten pojke.

Vaffödå? 😆

Undra hur man kan bota den....Har redan prövat med blandsaft och ostmacka men det gick inge bra 🙁

Aha Äsha. Ta dig i kragen, öpnna fönstret och skrik: "DUMJÄVEL" åt alla cyklister på mountainbikes så blir det bättre. Jag lovar.

/Dr Phil

Haha, vafan...jag kom ju just in från en färd med min mountainbike! 😆

Dela på andra sajter

Undra hur man kan bota den....Har redan prövat med blandsaft och ostmacka men det gick inge bra 😆

Har lille Puffo provat med tummen?

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.